بابا تو اکه دلت برا تیم میسوخت تیم که رفت تبریز بازیکن تیم نداشت جنابالعی به خاطره بول نرفتی حالا اقای لک باید به نظرت جه کار کنه توکه بولتو کرفتی عزیزم اشنا داری یه کاری کن تیم بولشو بکیره
سلطانی: خلیلی حقایق را دیر می گوید/ لک اگر تیم را دوست داشت، جواب تلفن می داد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم میثاق تهران این روزها در بحران شدید مالی و مدیریتی به سر می برد. میثاقی ها امروز نیز در هفته نهم لیگ باخت سنگین مقابل گیتی پسند را متحمل شدند. گفت و گویی با حسین سلطانی کاپیتان تیم بعد از بازی داشتیم که مشروح آن را در ادامه می خوانید:
– آقای سلطانی ابتدا در رابطه با بازی توضیح بدهید…
ما با گیتیپسند که یکی از قدیمیها و پرمهرهترین تیمهای لیگ برتر است بازی داشتیم. بازی کردن جلوی این تیم در شرایط عادی هم مشکل است؛ چه برسد به تیم ما که بعد از بازی با مقاومت در کرج تمریناتش لغو شده بود و یک هفته تمرین نداشت. این موضوع هم برمیگردد به شرایط سختی که مدیریت تیم داشت. اما این بازی طوری نبود که ما ۴ بر ۱ در آن بازنده شویم. جلوی این تیم با این قوا و این بدنها نمیشد به راحتی بازی کرد.
– آینده این تیم چی میشود؟ شما اعلام کردید که برای سرمربیگری با شما مذاکره شده اما سهراب خلیلی این موضوع را تکذیب کردند. شفاف بگوید با شما مذاکره شد یا نه؟
آقای خلیلی لطف دارند به بنده. این موضوع که آقای خیلی دوست دارند یک مربی و کادر فنی خوب و قوی بالای سر تیمشان باشد، شکی در آن نیست. ولی ایشان با آقای لک مذاکره کرده بودند و به توافق و تفاهم نرسیدند و شرایط خیلی سخت شده بود. در این بین مذاکراتی با بنده هم کردند. اما من هم زمانی وارد مذاکره جدی میشوم که مشکلات مالی تیم درست شود و بچهها پولهای خود را بگیرند.
– پس چرا آقای خلیلی این خبر را تکذیب کرد؟
در این ۴ سالی که آقا سهراب را شناختم فهمیدم که ایشان آدمی هستند که بعضی از حقایق را خیلی دیر اعلام میکنند! این که چرا این موضوع را تکذیب کردند من نمیدانم و باید از خودشان سوال کنید. ولی تا آنجایی که به من مربوط است باید بگویم که با من صحبت کرده بودند. حتی در بازی امروز هم با من صحبت کردند که به تیم کمک کنم ولی بنده در جایگاه بازیکن بودم. امیدوارم این مشکلات هم حل شود.
– شما به عنوان کاپیتان و یکی از بازیکنان با سابقه میثاق، مشکل اصلی این تیم را در چه چیزی میدانید؟ بنظر شما مشکلات مالی میثاق به چه شکلی باید حل شود؟
ببینید شهرداری منطقه ۱۱ تهران اسپانسر اصلی تیم ما است. حالا این که مشکل کجاست که در زمینه مالی به ما کم لطفی میکنند من نمی دانم. این تیم اگر بخاطر شرایط مالی با مشکلاتی رو برو شود و یا خدایی نکرده بی افتد اولین ضررش به جوانانی است که در این تیم بازی میکنند و یا به آن دل بستهاند. این تیم برای بچههای جنوب شهر تهران است، که دور هم جمع شدهاند و دارند برای پیشرفت آن تلاش میکنند. البته من احساس میکنم شهرداری منطقه ۱۱ با آقا سهراب که آنجا مشغول به کار هستند یک مقدار به مشکل خوردهاند. البته ایشان دارد به هر دری میزند تا پول بچهها را جور کند ولی خب متاسفانه تا الان موفق نشدهاند. ولی باید قبول کنیم که این موضوع دارد به تیم ما، تیم بچههای جنوب شهر تهران و یکی از تیمهای پایتخت ایران ضرر میزند و فوتسال پایتخت را زیر سوال میبرد.
-پیشبینی شما از آینده کادر فنی چیست؟
خیلی پیشبنی خوبی ندارم. امیدوارم شرایط طوری پیش برود که یک مربی سطح بالا، بالای سر این تیم قرار بگیرد تا هم میثاق را از این شرایط بد دور کند و هم آبروی فوتسال تهران را دوباره برگرداند.
-پس شما احتمال میدهید که رضا لک به تیم برنمیگردد؟
آقای لک اگر این تیم را خیلی دوست داشت و قصد برگشت داشت، حداقل ترتیبی اتخاذ میکرد که تلفنی به تیم کمک کنند. اما متاسفانه ایشان جواب تلفن من هم که کاپیتان و بازیکن این تیم هستم را نمیدهد. من حتی برای ایشان پیامک هم زدهام ولی هیچ سودی نداشت. نمیدانم دلیل دلخوری ایشان از من و بازیکنان چیست.
-مشکلات مالی چه ارتباطی به بازیکن دارد؟
والا جواب هیچ کدام از بازیکنان را نمیدهد. ولی دلخوری عمده ایشان از مشکلات مالی بود. حالا این وسط بازیکنان و تیم ضرر میکنند که از بیمهری آقای لک است. ما دوست داریم ایشان برگردد و بالای سر تیم باشد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
چه مشگل مالی پولتونم گرفتید دیگه خود خلیلی مصاحبه کرد داده پولتو چرا بازی نمیکنید
شما خودت علاقه داری تیمو بندازی دسته یک خجالت داره والا
یه ادم مگه چقدر میتونه کمک تیم بکنه شما خودت تیمو ریختی به هم حالا توقع داری جواب تلفنتم بده برو از بازیکنای دیگه بپرس که جواب تلفن همه رو داده جزتو چون تو بودی که تیمو ریختی به هم حالا هم خیمه زدی برای مربی گری لک تمام تلاششو کرد ولی این تیم مشکلاتش حل نمی شه
حقش رو گرفته و خوب کاری کرده
چطوری روت میشه اینجوری حرف بزنی. اون موقع که تیم بالای جدول بود برای پول تیم رو ول کردی نرفتی تبریز حالا آقای لک بی مهری کرده.رضا لک جوابتو نمیده چون میشناستت چه آدمی هستی از نیتت هم خبر داره. وا.. خیلی رو داری
تو که ادم راستگویی هستی بگو که بعد از بازی دبیری که تیمو بخاطر پول تنها گذاشتی پولتو گرفتی به چند تا از بازیکنا هم پول دادی بعد تو تیم چو انداختی که ما پول گرفتیم و تیمو ریختی به هم .تو همچین ادمی هستی.اگه جواب تلفن تو رو بده عجیبه
تو تلفناتو به محمود جونت بزن که دو ساله داری بازیارو براش در میاری
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶