کد خبر : 43393
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 شهریور 1394 - 23:29
-

باخت را به گردن می‌گیرم/ پنالتی عجیب روان تیم را به هم ریخت

باخت را به گردن می‌گیرم/ پنالتی عجیب روان تیم را به هم ریخت
سرمربی تیم فوتسال اقتدارنوین فردوسی مشهد گفت: باخت به مس‌سنگون را شخصا به گردن می‌گیرم چراکه نتوانستم فکر تیمم را برای نیمه دوم عوض کنم.

مصطفی نعمتی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: با توجه به شرایطی که در نیمه اول برای ما به وجود آمد و بازیکنان ما بر سر اعلام یک پنالتی بحث‌برانگیز به لحاظ روانی به هم ریختند، بین دو نیمه باید ذهن آنها را برای نیمه دوم آزاد می‌کردم که این اتفاق نیفتاد و بازی از دست ما خارج شد.
وی افزود: با این حال هرگز از این موضوع نباید فراموش کرد که ما به تیم مدعی قهرمانی مس سنگون که برای کسب قهرمانی بسته شده باختیم و بازی را واگذار کردیم که برای آنها در راه سختی که در پیش دارند آرزوی موفقیت می‌کنیم.
سرمربی اقتدار نوین فردوسی با تاکید بر اینکه هرگز به دنبال توجیه باخت تیمش نیست تاکید کرد: نیمه اول با گل‌هایی که بر روی اشتباه خود خوردیم بازی پیش افتاده را باختیم که داور کار عجیبی کرد و پنالتی‌ای به ضرر ما گرفت که بیرون از محوطه بود و روحیه تیم فردوسی را به شدت بر هم ریخت.
نعمتی اذعان کرد: اشتباهات داوری را جزیی از فوتسال می‌دانیم و طی نه هفته قبل لیگ کوچکترین اعتراضی به قضاوت‌ها نکردیم اما گاهی اشتباهات سهوی همه کار را از دست یک تیم خارج می‌کند که همین موضوع در روند رو به رشد فردوسی سکته‌ای ایجاد کرد که باید هفته بعد آن را جبران کنیم.
وی خاطرنشان کرد: از تماشاگران فردوسی عذرخواهی می‌کنیم و تلاش می‌کنیم این هفته سه امتیاز را تقدیمشان کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷

اکیپ داوری بازی شماچندهفته بازی نداشتندیکدفعه بازی دادن اشتباه پشت اشتباه