کد خبر : 43336
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 شهریور 1394 - 10:43
-

باغبانباشی: تعلل در انتخاب سرمربی فوتسال به ضرر تیم ملی است

باغبانباشی: تعلل در انتخاب سرمربی فوتسال به ضرر تیم ملی است
یک مربی فوتسال با اشاره به تعلل فدراسیون فوتبال در انتخاب سرمربی تیم ملی، گفت: اگر بیشتر از این انتخاب مربی به تعویق بیفتد تیم ملی ضرر می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،احمد باغبانباشی با بیان اینکه فرصت مناسب برای انتخاب مربی را از دست داده‌ایم، اظهار‌کرد: در این زمان انتخاب مربی ایرانی باعث می‌شود تا در زمانی که در کوران مسابقات هستیم نفرات خوبی را انتخاب کند و در این زمان باقی مانده بتواند هماهنگی خوبی میان بازیکنان ایجاد کند.

وی با بیان اینکه بیشتر از این نباید فرصت را از دست داد، افزود: اگر بیشتر از این انتخاب مربی به تعویق بیفتد تیم ملی ضرر می‌کند.

این مربی با اشاره به بودن مربی خارجی در راس تیم ملی نیز ادامه داد: به مربی خارجی باید فرصت مناسبی داده شود، اما ما صبرمان کم است و سریع به دنبال کسب نتیجه هستیم و زمان مناسبی را به مربی خارجی نمی‌دهیم.

باغبانباشی با بیان اینکه شرایط تیم ملی اصلا خوب نیست، اضافه کرد: نه تمرینی وجود دارد و نه نفراتی انتخاب شدند، اما همین که در این زمان خواهان جذب مربی ایرانی هستند برای تیم ملی خوب است چرا که مربی ایرانی شناخت جامع‌تری نسبت به بازیکنان دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فه فی یکشنبه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷

باغبون میخوامت……..

نام ... یکشنبه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸

امسالم میبینیم که چه نتائج درخشانى میگیرى بیچاره کرمانیها خبر ندارم چه کلاهى سرشون رفته

نام ... یکشنبه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷

شما مراقبِ خودت باش تیمت نتیجه بگیره. یه کسی در این باره نظر میده که خودش کارنامه خوبی تو مربی گری داشته باشه . شما که بهترین بازیکنت مسعودِ صالحی هست . راجب تیم ملی نظر نده دوستِ عزیز .