کد خبر : 43431
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 شهریور 1394 - 17:03
دسته‌بندی نشده
-

سردرگمی‌ها ما را گیج کرده است/صانعی به هیچ عنوان توافقی با فدراسیون نداشته است

سردرگمی‌ها ما را گیج کرده است/صانعی به هیچ عنوان توافقی با فدراسیون نداشته است
رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال می‌گوید تناقض گویی‌ها درباره انتخاب سرمربی تیم ملی باعث شده که نتوان اظهار نظر قطعی در اینباره داشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال ایران اظهار کرد: هنوز چیزی به ما ابلاغ نشده است و سردرگمی‌ها ما را یک مقدار گیج کرده است. قرار است فردا جلسه کمیته فنی را تشکیل بدهیم و با حضور افتخاری (رئیس کمیته فوتسال) و کفاشیان در اینباره صحبت کنیم.

وی درباره حضور محمد ناظم الشریعه و علی صانعی در تیم ملی تاکید کرد: آقای افتخاری (رئیس کمیته فوتسال) با من تماسی نداشته است ولی نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال زده که در این نامه علی صانعی به عنوان مدیر فنی تیم ملی معرفی شده است. من خودم با صانعی صحبت کردم و او گفت که به هیچ عنوان توافقی با فدراسیون فوتبال نداشته است. صانعی گفت قرار بود جلسات دیگری با افتخاری داشته باشم که هنوز این امر محقق نشده است.

رئیس کمیته فنی فوتسال در خصوص اینکه بالاخره گزینه سرمربیگری تیم ملی چه کسی است؟، گفت: الان نمی‌شود هیچ اظهار نظری کرد چون تناقض گویی شده است. همانطور که گفتم باید فردا در جلسه کمیته فنی صحبت کنیم و ببینیم اوضاع از چه جریان است.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.