کد خبر : 43411
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 شهریور 1394 - 10:14
-

ناظم الشریعه یک قدم تا نیمکت تیم ملی/در انتظار تایید کفاشیان

ناظم الشریعه یک قدم تا نیمکت تیم ملی/در انتظار تایید کفاشیان
با اعلام رئیس کمیته فوتسال، محمد ناظم الشریعه گزینه نهایی این کمیته برای سرمربیگری تیم ملی فوتسال ایران است که این گزینه به علی کفاشیان معرفی شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدرضا افتخاری درباره آخرین وضعیت سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: بعد از آنکه وحید شمسایی به خاطر دو شغله بودن نتوانست به تیم ملی بیاید، فرصت را از دست ندادیم و روی گزینه‌های بعدی فکر کردیم. البته همان زمان به جز شمسایی بودند افراد دیگری هم که با آنها صحبت کرده بودیم.

وی افزود: من روز شنبه سرمربی تیم ملی را به کفاشیان معرفی کردم. ایشان دیروز در فدراسیون نبودند ولی امروز صد درصد نفرات کادر فنی معرفی خواهند شد.

گفتنی است بعد از کش و قوس فراوان برای انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، مسئولان کمیته فوتسال در نهایت محمد ناظم الشریعه را به عنوان گزینه سرمربیگری تیم ملی در نظر گرفته‌اند. سیدرضا افتخاری ناظم الشریعه را به علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال معرفی کرده و در صورت تایید نهایی، ناظم الشریعه از فردا کارش را در تیم ملی شروع خواهد کرد.

قرار است امروز جلسه‌ای در وزارت ورزش با حضور افتخاری و ناظم الشریعه برگزار شود تا گزینه سرمربیگری تیم ملی، برنامه‌های نهایی خود را برای آماده سازی تیم ملی در اختیار رئیس کمیته فوتسال بگذارد و هماهنگی‌های لازم را انجام بدهد.

این درحالی است که از حسین شمس هم به عنوان گزینه دیگر نیمکت تیم ملی یاد می‌شد. کمیته فنی فوتسال با ریاست عباس ترابیان پیش از این اعلام کرده بود که این کمیته هم بلافاصله بعد از انتخاب سرمربی تیم ملی، باید درباره وی نظر بدهد و برنامه‌هایش را بررسی کند.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علیرضا..کرج دوشنبه , ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳

جای که خسین اقا شمس هست انتخاب فردی مثل ناظم الشریعه انتخاب درستی نیست..مخصوصا اینکه سابقه زیادی در سرمبیگری ندارن ..الانم مسلم بدونید ایران نتیجه نمگیره تا دوباره افتخاری قش کنه طرف اقای شمسایی..
از ته دل دعا میکنم این اقای افتخاری زودتر افتخار بدن و از فوتسال این مملکت برن..
لذا تصمیماتشونم مثل خودشون کوچیکه
ادم کوچیک نمیتونه تصمیمات بزرگ بگیره

Amin دوشنبه , ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴

لیاقتش از اون بیشتر پاک تراز ناظم تو فوتسال نمی تونن پیدا کنن تا به فوتسال خیانت نکنه

تماشاگر دوشنبه , ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷

لطفا یه روزومه از ناظم الشریعه بنویسید . ممنون

علی دوشنبه , ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲

والله مردتر از ناظم کسی نیست

بازیکن دوشنبه , ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۱

حالا بزاربرات مردم خودشون بنویسن نه خودت اززبان دیگران برای خودت ناظم الشریعه