کد خبر : 43409
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 شهریور 1394 - 10:09
-

نمره مردودی فوتسال بومی اصفهان در تیم کاشی نیلو

نمره مردودی فوتسال بومی اصفهان در تیم کاشی نیلو
با نتایج کسب شده توسط تیم کاشی نیلو، مشخص شد که فوتسال بومی اصفهان به لحاظ توان فنی برای رقابت در سطح لیگ برتر دچار ضعف‌هایی است و این مسئله باید به طور جدی مورد توجه مسئولان ورزش استان قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پس از اینکه تیم کاشی نیلو سهمیه حضور در لیگ برتر فوتسال را کسب کرد، ابهامات زیادی پیرامون وضعیت آینده این تیم وجود داشت زیرا مدیران این باشگاه تمایلی به تیم‌داری نداشتند.

این مسئله موجب شده بود تا در مقطعی بحث انتقال سهمیه این تیم به خارج از استان به طور جدی مطرح شود اما در نهایت مالکان این باشگاه خصوصی تصمیم گرفتند با ترکیبی از بازیکنان بومی و جوان در لیگ برتر تیم‌داری کنند.

نبود فرصت مناسب برای آماده‌سازی موجب شد تا این تیم لیگ را ضعیف آغاز کند اما جای امیدواری بود که به مرور این تیم بتواند شرایط خوبی پیدا کند اما در حال حاضر که ۹ هفته از مسابقات لیگ برتر فوتسال سپری می‌شود، این تیم با تنها یک برد، یک تساوی و هفت باخت در قعر جدول رده‌بندی جای گرفته است و شرایط بدی را تجربه می‌کند.

تیم اصفهانی که هدایتش را رضا صادقی بر عهده دارد، در حال حاضر کاندیدای نخست سقوط به دسته پایین‌تر لیگ است و در صورت ادامه این روند، جبران نتایج از دست‌رفته ناممکن خواهد شد.

در ابتدای فصل و زمانی که تیم کاشی نیلو تصمیم گرفت با بازیکنان بومی در لیگ حضور پیدا کند، این تصمیم را رخداد مبارکی برای فوتسال اصفهان عنوان کردیم که می‌تواند ظرفیت‌های پنهان فوتسال این دیار را به نمایش بگذارد زیرا در گذشته تیم‌های اصفهانی برای ماندن در کورس قهرمانی دست نیاز به‌سوی ملی‌پوشان دراز کرده بودند و فوتسال بومی اصفهان در این رهگذر مظلوم واقع‌ شده بود.

با این‌ حال نتایج کسب‌ شده توسط تیم کاشی نیلو نشان می‌دهد که فوتسال بومی استان از توان کافی برای رقابت در سطح یک باشگاهی برخوردار نیست که این مسئله باید به‌طور جدی مورد توجه قرار گیرد و متولیان این امر به آسیب‌شناسی بپردازند.

این نماینده فوتسال نصف جهان در حال حاضر شرایط نامناسبی را تجربه می‌کند و مدیران این تیم باید هر چه زودتر راهکاری برای برون‌رفت از شرایط فعلی پیدا کنند زیرا اگر در نیم‌فصل نخست نتواند امتیازات لازم را جمع‌آوری کنند، در نیم‌فصل دوم نیز در جمع‌آوری امتیاز ناتوان خواهند بود.

منبع:فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 19 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷

این تیم را اقای افضل از لیگ یک بالا آورد و در مرحله پایانی با اقتدار اول شد و تیم هیات فوتبال علی رغم شایستگی با مربیگری صادقی سقوط کرد ولی متاسفانه با رابطه و حمایت هیات فوتبال وی مربی تیم لیگ برتر می شود و تیم را کاندیدای سقوط می کند چرا؟؟؟؟

اصفهانی دوشنبه , ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸

بعد میکند گیتی چرا بومی گرایی نمی کنه…آخه با با بازیکنانی کاشی نیلو و میشه قهرمان ایران و آسیا شد؟؟؟؟؟

نام ... دوشنبه , ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲

با سلام
اقا ایشون اصلا مربی نیست ایشون کارمند هیعت فوتبال اصفهان هست و با رابطه به واسطه ای اقای ابرقوی نژاد وارد تیم شد امیدوارم تا بیشتر از این عابروی اصفهان نرفته این وضع درست بشه

نام ... دوشنبه , ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴

از تیم پارسال کاشی نیلو ۴ تا بازیکن جدا شدند
و به جای اونها بازیکن های مطرح زیادی اضافه کرد اقای صادقی
اصلا ربطی به بومی و غیر بومی نداره
اقای صادقی اگه تاسیسات هم دستش بود الان ته جدول بود
ایشون صلاحیت ندارد سرمربی باشه ایشون باعث نتیجه نگرفتن تیم هستند نه بازیکنان بومی لطفا مصاحبه اول فصل اقای صادقی بزارید
این تیم پتانسیل مدعی بودن را دارد
بازیکنا کم کم بی تجربه شدند و ……
متاسفم که کاشی نیلو نتونستی حتی ۱ نفر از کادر سابق نگه داره
اونها تیم را به لیگ برتر اوردن متاسفم … فوتسال اصفهان خراب نکنید

هوادار اصفهانی دوشنبه , ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹

ببینید اقایون محترم مسئول
متاسفانه صادقی از روز اول دنبال ورود به لیگ برتر
به هر قیمتی بود و هدفش کمک کردن نبود
چون اگه میخاست کمک کنه قبول نمیکرد و با اینده این بازیکن ها بازی نمیکرد اقا تیمی که پول نداره و نمیتونه تیم نده بره بسلامت
باید حق و حقوق بدند تو تیم هیات فوتبال هم اقای صادقی به تمام بازیکنا قول پول و پاداش داده بودند برید مصاحبه کنید با بازیکنای پارسال تا بگند براتون که تیم پول بازیکنا را نداشت اما اقای کفش رسان در تمام سفرها با تیم بودند

نام ... دوشنبه , ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵

اصفهان بازیکنای خوبی داره که هر کدام در اصفهان و بیرون اصفهان دارند بازی میکنند لطفا بومی گرایی زیر سوال نبرید
ریشه یابی کنید علی اذرپرور تو طول عمر ورزشی تا حالا اسیب ندیده بود ولی امسال ….
متاسفم افراد نالایق با زبان بازی و قول و وعده دادن ….
صادقی خودش تو جلسه با کاشی گفت من با همین بودجه و بازیکنها قول میدم تیم را جز ۸تا تیم اول جدول حفظ کنم
حالا دنبال بازیکن تا تقصیر بندازه گردن بقیه … چوب خدا صدا نداره
الانم اگه نمیره چون میخاد قراردادش خراب نشه که پولش بگیره

نام ... دوشنبه , ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲

کاشی قهرمان میشه اگه ک جدول برعکس بشه به لطف لولاک و مومنی کاشی قهرمان میشه
بنظرمن مجید مظاهری شایستگی سرمربی گری این تیمه.
اگه اون نشد دیگه وهاب یمانی میتونه جایگزینی برای انداختن تیم باشه.

نام ... دوشنبه , ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴

از خبرگزاری فوتسال ایران خواهش دارم
سناریو مصاحبه های صادقی از اول تا اخر بزارید
ببینید چطور با افکار عمومی بازی کرده و دروغ میگه
لطفا این کارو بکنید البته اگه شما هم دوست صادقی نیستید
و لطفا بومی گرایی زیر سواال نبرید
الان اذرخش با وجود مشکلات بیشتر و بومی گرایی خیلی بهتر از کاشی نیلو نتیجه گرفته ….مشکل مدیر تیم

نام ... دوشنبه , ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸

این متنی که نوشته شده فقط توهین به فوتساله اصفهانه.شما اگر کمی منصفانه نگاه میکردید متوجه میشدید که سرمربی این تیم از طریق رانت و لابی گری اصلا یه شبه مربی شده و حتی مدرس شده.ایشون به خاطر حمایت رئیس هئیت فوتبال استان مربیگری این تیم رو بهش دادن.وگرنه سالهای قبل مگر فیروزصفه که ٨٠ درصد بازیکناش بومی بودن تا رتبه پنجم بالا نیومد؟اصفهان فوتسالیستهای خوبی مثل سپهر محمدی،سعیدافشار،فرشاد شارقی،محمدزارعی،حمید یوسفی،ابراهیم حسینیو غیره رو داره.سالهای قبل بازیکنای بزرگی مثل علی افضل و احمد باغبانباشی و افسرده وعبدیزدان و حسینی رو داشته.پس بخاطر بی عرضه بودن سرمربی تیم همه تقصیرات رو گردن فوتسال اصفهان نندازید لطفا.

نام ... دوشنبه , ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸

سلام.دوستان…من حرفم.اینه…این تیم فقط لفظ بومی داره …به خدا تو.اصفهان انقدر بازیکنانی خوبی هست ..فقط رابطه ندارند چرا میگند بومی بگند تیم افراد.رابطه.داره..البته چندتا بازیکنا خوبند…ولی پناسیل اصفهان بیشتر ازاینه…بعد ابروی.اصفهان میبرند..فقط بچه های زینبیه ..خوارسگان …وهرچی.بچه های پایین شهر که اون رابطه ی.رو.برا پیشرفتشون ندارند..یاعلی

خطاب به. دوسته. اصفهاني و پايگاه خبري دوشنبه , ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸

سلام به دوسته اصفهانی و پایگاه خبری
نکته اول اینکه دوسته عزیز شما یا سنت خیلی پاینه یا تازه وارده فوتسال شدی .زمانی که تیمه پسته اصفهان با بازیکن هایه بومی تو لیگ حریفایه خوبی مثله تام ایران خودرو ،شن سا،دانشگاه ازادا میبرد تمامه بچه ها اصفهانی بودند.هیچ پولی هم در کار نبود.
نکته دوم به پایگاه خبری
چطور سومیه لیگ با جونایه خوبه اصفهانیا فرموش کردید.چطور اون موقع که تیمه پست با جوانانه اصفهانی با مربیگریه علی افضل تیم ملی ایرانا بردا شما یادتون نیس.یا قهرمانیه فولاده ماهان ساله اوله تاسیسش با مربیگریه علی افضل که ۶.٧ بازیکن اصفهانی تو تیم بود و بازی میکردن.
اصفهان بازیکن زیاد داره .ولی پایه پول که وسط باشه اصفهان بازیکن نداره یا بازکناش خوب نیستن.اصفهان مدیراشون غیرت ندارن .وگرنه اصفهان هم مربیه خیلی خوب داره هم بازیکن

... دوشنبه , ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸

سلام.دوستان…من حرفم.اینه…این تیم فقط لفظ بومی داره …به خدا تو.اصفهان انقدر بازیکنانی خوبی هست ..فقط رابطه ندارند چرا میگند بومی بگند تیم افراد.رابطه.داره..البته چندتا بازیکنا خوبند…ولی پناسیل اصفهان بیشتر ازاینه…بعد ابروی.اصفهان میبرند..فقط بچه های زینبیه ..خوارسگان …وهرچی.بچه های پایین شهر که اون رابطه ی.رو.برا پیشرفتشون ندارند..یاعلی

مجید دوشنبه , ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷

پنج تا از مهره های اصلی این تیم جدا شدند.جابری.کاهبنده.آبگون.درخشانی.عیدی.شاید اگه میتونستن این بازیکنا با کادر پارسالو حفظ کنن الان وضع تیم اینجوری نبود

فوتساليست دوشنبه , ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱

فقط خوشحالم ک خدا جای حق نشسته
خودش اون بالا همه چیزو میبینه

. دوشنبه , ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹

اقای مربی
شما الان داری این کامنت هارو میخونی
ببین بخاطر اینکه خودت بری بالا الان چ حرفایی راجع ب فوتسال اصفهان میزنن
ب خاطر اینکه بگی من مدرس فوتسال هستم الان راجع ب اصفهانیا چطور فکر میکنند
با دروغات همه رو نابود کردی تا بری مطرح بشی
ولی غافل ازین که خدا زد تو کاست و حتی بازیکنای اصفهانی رو هم بدنام کردی

...... دوشنبه , ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱

Salam khedmate paygahe khabari. .lotfan khodeta gol nazan.ham shoma midoni k esfahan bazikone khob ziad dare ham modiraye esfahani. .sphere mohamadi , farshade shareghe. ., aliye azar. .mohamade zarei. .majid hoseini. .va khilihaye dige. Hameye inara to ye Tim jam konid va ye morabiye kar balad mecle hosein afzalia bzarid bala sare in Tim bbinid tim chejori natije migire. .ebrahime hoseini va hamide yosefi ham hast and. Pas lotfan ba afkare mardome esfahan bazi nakonid. .

نام ... دوشنبه , ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۱

آقای صادقی تیم را نابود کردی بسه.آخه شما چ رزومه ای داری

نام ... سه شنبه , ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۸:۳۵

خدا جای حق نشسته
کسی ک پاشو رو صورت همه میذاره تا خودش بره بالا هیچوقت ب قله نمیرسه.شاید ب ی قدمیه قله برسه ولی هیچوقت ب قله نمیرسه.هرچی بره بالاتر بعدا ک بخواد با صورت بخوره زمین داغون تر میشه.
پایگاه خبری عزیز از شما انتظار میره حق رو موشکافانه بررسی کنید و بگی نه بخاطر ….
فوتسال اصفهانو ببری زیر سوال.

نام ... سه شنبه , ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۹:۴۲

سلام.دوستان دنبال چی میگردید هیچکس دیگه قبول نمیکنه این نیم و تحویل بگیره.مطمن باشید سقوط میکنه.عاملشم یه مدیر عامل جوون که یه سری مشاوره غلط بهش میدن اونم فکر میکنه ذرست میگن.نه آقا این خبرا نیست.دوستامون درست اشاره کردند اگه این تیم از اول دست یه مربی لایق بود مطمن باشید که الان حداقل جای میثاق و فرش آرا بود مگه بچه های اصفهان چی کم دارن.این هفته هم با آبرو ریزی میبازند