کد خبر : 43530
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 شهریور 1394 - 20:20
دسته‌بندی نشده
-

شمسایی: خوشحالم ناظم الشریعه انتخاب شد/ او چکیده فوتسال است

شمسایی: خوشحالم ناظم الشریعه انتخاب شد/ او چکیده فوتسال است
سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: ناظم الشریعه چکیده فوتسال ایران است و خوشحالم از اینکه وی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی گفت: خوشحالم از اینکه ناظم الشریعه به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال انتخاب شد، وی یکی از با اخلاق ترین افراد فوتسال ایران و به نوعی چکیده فوتسال ما بوده و سالها در فوتسال ایران زحمت کشیده است؛ امیدوارم وی در تیم ملی هم موفق باشد و بتواند فوتسال ما را به جایگاه واقعی خود برساند.
شمسایی در ادامه گفت: تنها یک کلمه می خواهم بگویم و آن این است که فوتسال ما باید به جایگاهی که در گذشته داشته برگردد و اعتقاد دارم ناظم الشریعه این توانایی را دارد که به فوتسال ما اعتبار گذشته را برگرداند.
شمسایی که یکی از گزینه های هدایت تیم ملی فوتسال بود در این خصوص گفت: این موضوع برای گذشته بود و از کسانی که به من لطف داشتند تشکر می کنم؛ خوشحالم که اصول خود را زیر پا نگذاشتم و از مدیر باشگاه تاسیسات دریایی که همواره پشتیبانم بود تشکر می کنم؛ اکنون دیگر نباید در این خصوص صحبت کرد و تنها برای کادر فنی تیم ملی آرزوی موفقیت دارم.
وی در پایان درباره احتمال بازگشتش به تیم ملی فوتسال به عنوان بازیکن نیز گفت: در این خصوص هیچ صحبتی نمی کنم و بهتر است که به گذشته برنگردیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علیرضا...کرج سه شنبه , ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۶

نترسید دوستان…اقای ناظم الشریعه موقتی هستن و با هماهنگی اقایون موقتی هستن برای جام ملتها تغییراتی خواهیم داشت و تا افتخاری سایه اش بر فوتسال سنگینی میکنه..هیچ امیدی به این فوتسال نیست متاسفانه

دیوانه حیدریان سه شنبه , ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۶

اقای شمسایی همه کار کردی مربی بشی نشد حالا نگو پایبند تسیسات شدم عشق است قم ناظم از قم وفایی کوهستانی قاسمی حقشون هست تو تیم ملی باشند

نام ... چهارشنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۹:۴۱

مگه ماسته که چکیده باشه