کد خبر : 44040
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 شهریور 1394 - 18:23
-

سلیمانی:تمام تیم ها در گروهمان رقیب جدی محسوب می شوند

سلیمانی:تمام تیم ها در گروهمان رقیب جدی محسوب می شوند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در کنفرانس مطبوعاتی که کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش از آغاز اولین رقابتهای قهرمانی فوتسال بانوان آسیا برگزار کرد، شرکت کرده و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. فروزان سلیمانی، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: روز گذشته وارد مالزی شده و به علت دوری راه، سفر طولانی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در کنفرانس مطبوعاتی که کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش از آغاز اولین رقابتهای قهرمانی فوتسال بانوان آسیا برگزار کرد، شرکت کرده و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

فروزان سلیمانی، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: روز گذشته وارد مالزی شده و به علت دوری راه، سفر طولانی را پشت سر گذاشته ایم. خوشبختانه امکانات هتل و شرایط میزبانی مطلوب است . عصر دیروز پس از استراحتی کوتاه اولین تمرین خود را برگزار کردیم. معتقدم تمام تیم ها با شرکت در این دوره از مسابقات تلاش می کنند که عملکرد خوبی داشته باشند. ما نیز با تجربه ای که داریم سعی خواهیم کرد تا بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.
وی در ادامه درباره بازی با هنگ کنگ گفت: بازی فردا بدون شک راحت و آسان نخواهد بود. من فکر میکنم هنگ کنگ با دوندگی بالایی که دارد، برابرش بازی سختی خواهیم داشت.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت:تمامی تیم ها در این گروه و یا گروه دیگر سخت هستند و یک رقیب جدی برایمان محسوب می شوند. مالزی از شرایط میزبانی خود استفاده میکند، ازبکستان تیم جنگنده و خوبی است و هنگ کنگ نیز دوندگی بالایی دارد. امیدوارم شاهد بازیهای خوبی در این دوره از مسابقات باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.