کد خبر : 44301
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 شهریور 1394 - 10:07
-

با روحیه برد برابر منصوری ، می توانیم یاسین پیشرو را ببریم/طیبی را نداریم

با روحیه برد برابر منصوری ، می توانیم یاسین پیشرو را ببریم/طیبی را نداریم
سرمربی تیم فوتسال اقتدار نوین فردوسی مشهد که هفته گذشته در برابر منصوری قرچک به پیروزی رسید حال در تدارک پیروزی در برابر نماینده قم است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال اقتدار نوین فردوسی مشهد که هفته گذشته در برابر منصوری قرچک به پیروزی رسید حال در تدارک پیروزی در برابر نماینده قم است.
تیم فوتسال اقتدار نوین فردوسی مشهد در حال حاضر با ۱۶ امتیاز در جایگاه چهارم لیگ برتر کشور قرار دارد و در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فردا ساعت ۱۷ در قم به مصاف یاسین پیشرو می‌رود.

در همین رابطه سرمربی تیم فوتسال اقتدار نوین فردوسی مشهد به مهر گفت: خوشبختانه باروحیه و انگیزه‌ای که بازیکنانم بعد از پیروزی برابر منصوری قرچک پیدا کردند انگیزه و توان پیروزی در برابر یاسین پیشرو قم را داشته و به‌طور حتم سه امتیاز ارزشمند خارج از خانه را کسب خواهند کرد.

مصطفی نعمتی بیان کرد: در رابطه با بازی روز چهارشنبه تیمش مقابل یاسین پیشرو قم عنوان کرد: تمرینات خود را بر اساس نوع بازی یاسین پیشرو قم انجام دادیم و اگر شاگردانم تاکتیک‌های لازم را در زمین مسابقه به‌درستی به اجرا بگذارند به‌طور حتم برای نماینده قم دردسرساز خواهیم بود.

وی همچنین بابیان اینکه انگیزه یاسین پیشرو کار ما را سخت می‌کند ادامه داد: بازیکنانم با داشتن روحیه‌ای مضاعف از برد هفته گذشته در برابر منصوری قرچک می‌توانند مقابل نماینده قم به پیروزی برسند.

نعمتی بازی مقابل این تیم را سخت دانست و افزود: با توجه به اینکه این تیم در چند هفته اخیر نتایج خوبی به دست نیاورده، انگیزه زیادی برابر ما دارد و این موضوع کار ما را سخت‌تر می‌کند.

وی بابیان اینکه امیدواریم همچنان بتوانیم در جمع تیم های بالای جدول حضورداشته باشیم، خاطرنشان کرد: خوشبختانه برای بازی مقابل یاسین پیشرو قم بازیکن محرومی نداریم و تنها بازیکن مصدوم ما مصطفی طیبی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.