کد خبر : 44420
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 شهریور 1394 - 18:52
-

حضور صانعی روی نیمکت تیم فوتسال بانوان!+عکس ها

حضور صانعی روی نیمکت تیم فوتسال بانوان!+عکس ها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال زنان ایران در مسابقات فوتسال قهرمانی زنان آسیا که در مالزی برگزار می‌شود، حضور یافته است و تاکنون موفق شده در مرحله مقدماتی برابر هنگ کنگ و ازبکستان به برتری برسد. نکته عجیب این است که علی صانعی سرمربی پیشین تیم ملی مردان که به تازگی به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال زنان ایران در مسابقات فوتسال قهرمانی زنان آسیا که در مالزی برگزار می‌شود، حضور یافته است و تاکنون موفق شده در مرحله مقدماتی برابر هنگ کنگ و ازبکستان به برتری برسد.

نکته عجیب این است که علی صانعی سرمربی پیشین تیم ملی مردان که به تازگی به عنوان مدیر فنی تیم ایران انتخاب شده است، روی نیمکت تیم زنان کشورمان حضور دارد و فروزان سلیمانی سرمربی تیم ایران را همراهی می‌کند.

صانعی

حضور صانعی در تیم بانوان ایران بی سر و صدا بوده و هیچ کدام از مسئولان کمیته فوتسال و یا کمیته بانوان چیزی در اینباره اعلام نکرده‌اند.

 

تیم زنان ایران فردا چهارشنبه در آخرین دیدار مرحله مقدماتی به مصاف مالزی خواهد رفت و در صورت پیروزی به عنوان صدرنشین به مرحله نیمه نهایی صعود خواهد کرد.عکسی از حضور صانعی روی نیمکت تیم ملی بانوان را مشاهده کنید.

photo_2015-09-22_22-34-41 photo_2015-09-22_22-34-47

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس سه شنبه , ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۵

حالا چی شده مگه.