کد خبر : 44353
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 شهریور 1394 - 14:40
-

رحمانی بعد از جلسه با بازیکنان: اتحاد تیم بیشتر شد/ کسی را ندیدم نظر دهد و دنبال جایگاه نباشد/ دشمن زیاد داریم!

رحمانی بعد از جلسه با بازیکنان: اتحاد تیم بیشتر شد/ کسی را ندیدم نظر دهد و دنبال جایگاه نباشد/ دشمن زیاد داریم!
مدیرعامل باشگاه یاسین پیشرو قم بعد از دیدار با بازیکنان تیمش، شایعات مطرح شده را پوچ خواند و صحبت های جالبی پیرامون حواشی تیمش مطرح کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم یاسین پیشرو قم در هفته های اخیر لیگ برتر روی نوار ناکامی قدم بر می دارد. این وضعیت سبب شد تا مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه از نزدیک با بازیکنان و کادرفنی تیم دیدار داشته باشند و ضمن دریافت توضیح، از شایعاتی هم که درباره تیم مطرح می شود، پرس و جو کند.

علی رحمانی درباره جلسه ای که ابتدای هفته برگزار شد و نزدیک به ۴ ساعت به طول انجامید به پایگاه خبری فوتسال گفت: تیم ما به همان میزان که طرفدار دارد دشمن هم زیاد دارد. ما این جلسه را برگزار کردیم تا برخی مسائل را راستی آزمایی کنیم و ببینیم شایعاتی که درباره تیم مطرح است، صحت دارد یا خیر؟ ما طی دو ماهی که در فوتسال بودیم، کم حرف پشت سر تیم و عوامل آن نشنیدیم و کم نظر نخواندیم ، درست است که تا به حال در فوتسال نبودیم اما سابقه مدیریتی داریم و خوب متوجه فرق نظر درست و نادرست هوادار و خواسته بازیکن می شویم و اینکه چه امکاناتی می خواهند و چقدر وفادار هستند . این مسائل در مورد فوتسال و تکواندو و دیگر رشته ها خیلی فرقی نمی کند. ضمن اینکه خودم تقریبا در یک رده سنی با بازیکنان قرار دارم و این یک امتیاز و فرصت برای من محسوب میشود.
مدیرعامل باشگاه یاسین پیشرو با بیان اینکه فاصله بین مدیریت و بازیکنان زیاد بود، خاطرنشان کرد: بچه ها در این مورد حق داشتند. جلسه دیروز ما ۳ ساعت و ۴۰ دقیقه به طول انجامید. بعد از جلسه آنقدر اتحاد بیشتر شده بود که من از تیمداری در فوتسال لذت بردم.
رحمانی تاکید کرد: تمام شایعاتی که شنیده بودیم از پایه بی اساس بود . ما از این طریق اعلام می کنیم کسانی که بی جهت و جریان دار به تیم ما اتهام وارد میکنن به کار خودشان ادامه بدهند ، چرا که دستشان رو شده و خوشان را فقط خسته میکنند. معتقدیم کسی که خواب است را می توان بیدار کرد اما کسی که خودش را به خواب زده است، نه.
جالب است؛ کسانی که به اصرار به ما مشاوره می دهند ابتدا دنبال منافع و ایجاد جایگاه برای خودشان در تیم هستند ! افراد بسیاری با من تماس می گیرند تا نظر دهند. هنوز جز دو سه نفر که آن هم از نزدیکان ما هستند کسی را ندیدم که نظر دهد و دنبال جایگاهی در تیم نباشد!
وی در ادامه از راه اندازی وسایت باشگاه یاسین پیشرو قم به زودی خبر داد و به fut5al گفت: مردم می توانند از طریق سایت باشگاه به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشند و ما هر روز نظرات را بررسی خواهیم کرد . اگر کسانی که نظری دارند، از این طریق نظرشان را اعلام کنند، مشخص می شود نظر مغرضانه دارند یا نه و اگر باز اینجا در پایین مطلب نظر مشورتی دادند ما کاری جز گذشتن از کنار آنها نداریم . امیرالمومنین (ع) در نهج البلاغه میفرمایند کسی که در جمع نصیحت می کند نیت خوبی ندارد .
رحمانی در پایان تصریح کرد: تا زمانی که به تصمیم قلبی برای تغییر و تحول نرسیم، دست به تعویض مربیان نمی زنیم و یقین دارم در صورت لزوم و تصمیم به تغییر کادر فنی راهگشای بنده خواهند بود . هر کسی هم هر مطلب ناروا گفت، آن را به خدا واگذار می کنیم.
وی در پایان از تماشاچیان که حامیان و مالکان اصلی تیم هستند خواست با حضور حداکثری خودشان دلسوزیه واقعی را به نمایش بگذارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

رضا سه شنبه , ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰

احسنت

نام ... سه شنبه , ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳

دمت گرم آقای رحمانی . دهن دشمنا رو خوب بستی

نام ... سه شنبه , ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳

تسلیم نشو انهادلسوز نیستند

نام ... سه شنبه , ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴

تسلیم نشو

ناشناس سه شنبه , ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹

شمارو هم مثل شفیعی و جلالی و ….. فرار خواهند داد حالا صبر کن و ببین

حسین سه شنبه , ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۹

یاد داستان دن کیشوت افتادم.
تیم داره نابود میشه اونوقت شما دارید توجیه می کنید که دشمن داریم .بله طبیعی است قطار در حرکت را سنگ می زدند اما مسولین که نباید باخت ها ار گردن این و آن بیندازند، توی این حالت به فکر چاره می افتند .کسی به شما نمی گوید مربی تغییر دهید بلکه انتظار وضعیت خیلی بهتری از تیم دارند که حداقل ۵ نفر در حد تیم ملی هستند.لطفا زیاد مصاحبه نکنید بلکه بیشتر عمل کنید.شعار که تا حالا مشکلی رو حل نکرده.
یعنی دشمن آمد داخل زمین و دروازه سمت شما را به اندازه دروازه فوتبال کرد؟
یا دشمن شمارو وادار کرد از تیم مقاومت ۸تا گل بخورید؟
دشمن ۵تا ازبازیکنان شماررا مصدوم کرد؟
دشمن امتیاز های شمارا در ۴ بازی ازتون گرفت؟
مصاحبه های شما از نظر سطح مدیریت خیلی باهم اختلاف دارند.بعضی از مصاحبه هاتون خیلی فنیه اما این صحبت شما ؟؟؟؟؟!!!!!
داریم نا امید میشیم.

نام ... سه شنبه , ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۲

چقدقشنگ صحبت میکنی آفرین مدیر غصه نخور سال دیگه شمام کاری میکنن که فرار کنی