کد خبر : 44393
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 شهریور 1394 - 17:59
دسته‌بندی نشده
-

سلیمانی:برای صدرنشینی تلاش می کنیم/سرمربی ازبکستان: تفاوت بزرگ بین تیم ما و ایران در این است که بازیکنان ما فوتبالیست هستند

سلیمانی:برای صدرنشینی تلاش می کنیم/سرمربی ازبکستان: تفاوت بزرگ بین تیم ما و ایران در این است که بازیکنان ما فوتبالیست هستند
سرمربی تیم فوتسال زنان ایران می‌گوید هدف این تیم صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات آسیایی به عنوان صدرنشین است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال زنان ایران می‌گوید هدف این تیم صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات آسیایی به عنوان صدرنشین است.
فروزان سلیمانی بعد از پیروزی پر گل تیم فوتسال ایران برابر ازبکستان در مسابقات آسیایی با بیان مطلب فوق اظهار کرد: ما امروز خیلی خوب بودیم. از عملکرد بازیکنانم از ابتدا تا انتهای بازی خوشحالم. ما ماه گذشته سه بازی تدارکاتی با ازبکستان داشتیم و این بازی‌های دوستانه به پیروزی امروز ما کمک کرد.

وی افزود: ما فردا با میزبان مسابقات یعنی مالزی بازی داریم که یکی دیگر از تیمهای قدرتمند گروه است. هرچند ما و مالزی به مرحله بعد صعود کرده‌ایم ولی تلاشمان این است که پیروز شویم و به عنوان صدرنشین به مرحله بعد برویم.

همچنین سرمربی تیم زنان ازبکستان گفت: تفاوت بزرگ بین تیم ما و ایران در این است که بازیکنان ما فوتبالیست هستند ولی بازیکنان ایران از ابتدا فوتسال بازی کرده‌اند.
«عیوض ماکسوموف» بعد از شکست سنگین تیم فوتسال زنان ازبکستان برابر ایران اظهار کرد: انتظار یک بازی سخت مقابل ایران را داشتیم. ما قبلا شانس بازی با ایران را داشتیم ولی فکر نمی کنم این مسئله تاثیری در نتیجه مسابقه امروز داشت. ما می توانیم تاثیرات مثبت و پیشرفت زیادی را به خاطر آن مسابقات دوستانه ببینیم.

سرمربی تیم فوتسال زنان ازبکستان با اشاره به تفاوت بازیکنان تیمش با بازیکنان ایران، خاطرنشان کرد: بازیکنان ما همگی قبلا فوتبال بازی می‌کردند و بعدا به فوتسال آمده‌اند در حالی که بازیکنان ایران از ابتدا فوتسالیست بوده‌اند و این تفاوت بزرگ امروز بین ما و حریف بود.

وی تاکید کرد: هرچند ما از رسیدن به مرحله بعدی بازماندیم ولی بهترین عملکرد را در بازی فردا خواهیم داشت. فوتسال زنان در ازبکستان خیلی نوپا است و ما به تلاشمان برای پیشرفت ادامه می‌دهیم.
تیم فوتسال زنان ایران امروز سه شنبه موفق شد در دومین دیدار خود در مسابقات آسیایی برابر ازبکستان با نتیجه ۹ بر یک به برتری برسد.
منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.