کد خبر : 44283
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 شهریور 1394 - 9:52
-

شیر بیگی بهترین بازیکن دیدار ایران و هنگ کنگ

شیر بیگی بهترین بازیکن دیدار ایران و هنگ کنگ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،از سوی مسئولین برگزاری مسابقات قهرمانی فوتسال بانوان آسیا، شیربیگی بهترین بازیکن دیدار ایران و هنگ کنگ شد. مسئولین برگزار کننده اولین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا،سارا شیربیگی زا با ۴ گل زده در دیدار دو تیم ملی فوتسال بانوان ایران و هنگ کنگ به عنوان بهترین بازیکن زمین معرقی کردند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،از سوی مسئولین برگزاری مسابقات قهرمانی فوتسال بانوان آسیا، شیربیگی بهترین بازیکن دیدار ایران و هنگ کنگ شد.

مسئولین برگزار کننده اولین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا،سارا شیربیگی زا با ۴ گل زده در دیدار دو تیم ملی فوتسال بانوان ایران و هنگ کنگ به عنوان بهترین بازیکن زمین معرقی کردند.
وی در این باره به سایت رسمی فدراسیون گفت: در این بازی تمام تلاش خود را به کار گرفتم تا بتوانم بهترین عملکرد را داشته باشم. در این دیدار با همکاری بازیکنان وتلاشی که همگی داشته ایم ، توانستم با پاس گلهای هم تیمی هایم ۴ گل به ثمر برسانم و از سوی مسئولین برگزار کننده مسابقات قهرمانی اسیا، عنوان بهترین بازیکن را در این دیدار کسب کنم.
وی درباره دیدار برابر ازبکستان گفت: بدون شک بازی به بازی، کارمان سخت تر می شود و امیدوار هستم بتوانیم نتیجه خوبی را در دیدار فردا کسب کنیم. مدتهاست که تمرینات مستمر و پر فشاری را برگزار کرده و اکنون زمان آن رسیده تا با کسب بهترین نتیجه، مزد زحمات کادر فنی، سرپرستی و فدراسیون فوتبال را بدهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.