کد خبر : 44319
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 شهریور 1394 - 10:16
-

محرومیت و جریمه نقدی برای منصوری و گیتی پسند/بازی منصوری- مس بدون تماشاگر شد

محرومیت و جریمه نقدی برای منصوری و گیتی پسند/بازی منصوری- مس بدون تماشاگر شد
کمیته انضباطی رای خود را درباره تخلفات دیدار دو تیم منصوری و گیتی پسند اعلام کرد.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دیدار دو تیم شهید منصوری و گیتی پسند از سری رقابت های لیگ برتر فوتسال ۶ شهریورماه در قرچک برگزار شد که از سوی هر دو تیم تخلفاتی مبنی بر داوری مسابقه صورت گرفت، برهمین اساس کمیته انضباطی آرای خود را به شرح زیر اعلام کرد:
پاسبانی – سرپرست تیم گیتی پسند به دو جلسه محرومیت و مبلغ ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی
علی گودرزی – تدارکات تیم شهید منصوری به تذکر کتبی و مبلغ ۵ میلیون ریال جریمه نقدی
رضا داور زنی – مربی تیم شهید منصوری تذکر کتبی و مبلغ ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی
تیم شهید منصوری – یک بازی خانگی بدون تماشاگر و مبلغ ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی
شمس – عضو کادر فنی تیم گیتی پسند – توبیخ کتبی
گفتنی است با توجه به رای صادر شده بازی فردای تیم های منصوری قرچک با مس سونگون بدون تماشاگر شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

امید سه شنبه , ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴

این نتیجه رفاقت رییس کمیته انضباطی با منصوری مدیر عامل قرچکه
هر سال چند تا تخلف هوادارای منصوری.از اول فصل تا حالا این سومین تخلف هوادارای قرچکی است
ولی فقط به یه جلسه محرومیت ختم شد
اگه محروم می کنید .پس قبول دارید تخلف تماشاگرای قرچک را
تا کی این داستان ادامه داره………..

نام ... سه شنبه , ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸

لطفا بفرمایید واقعا سمت آقای احمد شمس در کادر فنی گیتی پسند چیه؟

نام ... سه شنبه , ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳

کمترین جریمه ی ممکن همین بود،باز منصوری با رابطه محرومیتو کم کرده

نام ... سه شنبه , ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸

چه فایده محرومیت تیم منصوری به نفع سونگون شد چه فایده ای واسه گیتی پسند داره اخههههههه

ناشناس سه شنبه , ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸

خیلی خوبها…..قرچک میفته دسته یک
این نتیجه بار کجه…..
به مقصد نمیرسه…

نام ... سه شنبه , ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸

احمد شمس و پاسبانى نباشند کى پول بده