کد خبر : 44350
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 شهریور 1394 - 12:47
-

منصوری:فدراسیون برای فوتسال تره هم خرد نمی کند/انتظار این رای علیه منصوری را داشتیم/چرا باید به داورزنی اولتیماتوم بدهیم؟

منصوری:فدراسیون برای فوتسال تره هم خرد نمی کند/انتظار این رای علیه منصوری را داشتیم/چرا باید به داورزنی اولتیماتوم بدهیم؟
مالک باشگاه منصوری قرچک گفت: فدراسیون فوتبال شاید علاقه‌ای به فوتسال ندارد و برای این رشته تره هم خُرد نمی‌کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کریم منصوری در مورد اعلام آرای کمیته انضباطی در خصوص اتفاقات دیدار تیم‌های منصوری و گیتی‌پسند و محرومیت یک جلسه‌ای تیم منصوری از برگزاری یک دیدار خانگی بدون تماشاگر اظهار داشت: انتظار چنین حکمی را داشتیم. وقتی در کرج کاری نمی‌کنیم و افشین کاظمی را ۵  جلسه محروم می‌کنند معلوم است برای حواشی بازی با گیتی‌پسند ما را محروم می‌کنند.

وی ادامه داد: خیلی جالب است، بازیکن گیتی‌پسند که آب دهان به پرچم منصوری پرتاب کرد و تمام حواشی را شروع کرد محروم نشده است. بعد از پایان بازی و کاری که بازیکن گیتی‌پسند انجام داد یک لیدر دنبال بازیکن این تیم کرد، همان موقع به نیروی انتظامی گفتم هواداران را از سالن بیرون کند.

مالک باشگاه منصوری افزود: وقتی نیروی انتظامی برای بیرون کردن هواداران وارد عمل شد، هواداران فرار کردند که دوربین ۹۰ همین صحنه را گرفت و بی‌جهت خودش را قاطی این ماجرا کرد تا برداشت غیرمنصفانه‌ای از اتفاقات بازی رخ بدهد.

منصوری خاطرنشان کرد: آن از بازی با تأسیسات که ما را بی‌جهت نقره داغ کردند این هم از بازی با گیتی‌پسند. متأسفانه رسانه‌ها هم فقط ۲ دقیقه از این ۲ بازی را پخش کردند اما حق فوتسال این نیست. این کارها را می‌کنند که انگیزه و انرژی برای ادامه حرکت باقی نمی‌ماند. وقتی صدای ما شنیده نمی‌شود در فوتسال چه کار کنیم؟ فدراسیون فوتبال شاید علاقه‌ای به فوتسال ندارد و برای این رشته تره هم خُرد نمی‌کند. همه این شرایط دست به دست هم می‌دهد تا دیگر انگیزه‌ای برای ادامه کار نداشته باشیم.

وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به حضور تیم منصوری در رده سیزدهم جدول ۱۴ تیمی رده‌بندی لیگ برتر آیا به سرمربی این تیم اولتیماتوم داده یا خیر، گفت: وقتی چند بازیکن محروم و مصدوم داریم چرا باید به داورزنی اولتیماتوم بدهیم؟ ما تیم خوبی هستیم اما بازیکنان‌ما را در اختیار نداریم. در مجموع عوامل مختلفی وجود دارد که در حال شلاق زدن به فوتسال ایران هستند و کاری کردند که دیگر جانی برای فوتسال نماند.

منبع:تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بچه قرچک سه شنبه , ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴

مهمترین عامل ضربه خوردن فوتسال خوده تویی،آخه تواگه اندازه سره سوزن دلت واسه جوونای قرچک می‌سوخت چهار تا بچه قرچکی میووردی تو این تیم،نه اینکه بازیکنای ۱۸-۱۹ ساله بری از شهرای دیگه بیاری خونه و غذا بهشون بدی، آهه بچه های قرچک پشتته اون دنیا باید جوابه این حق الناسو جوونایی که نابود کردی بدی

هوادار سه شنبه , ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵

اقای بچه قرچک کریم منصوری اختیار بولش رو داره.اصلا دلش نمیخاد قرچکی تو تیم باشه.دیگه چی میگی؟

نام ... سه شنبه , ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰

کریم منصورى با پول خودش قرچک و جهانى کرد فوتسال و تو قرچک زنده کرد

نام ... سه شنبه , ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱

مرد ماندگار ورزش قرچک کریم منصورى و داورزنى هستن