کد خبر : 44275
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 شهریور 1394 - 0:35
دسته‌بندی نشده
-

چند ملی پوش فوتسال، قلیانی اند؟!

چند ملی پوش فوتسال، قلیانی اند؟!
این تلخ ترین گزارشی است که می خوانید. گزارشی از بازیکنانی قلیانی که فقط در یک تیم لیگ یکی یا حتی لیگ برتری نیستند. این ها در تیم ملی ایران بازی می کنند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در ادامه بررسی پرونده بازیکنان قلیانی به یکی از بخش های ویژه این پرونده می رسیم. در حالی که در روزهای آینده پاتوق فوتسالی های قلیانی را معرفی خواهیم کرد، در این گزارش آماری هولناک از ملی پوشان دودی را اعلام می کنیم. شاید در وهله اول این سوال برایتان پیش آید که از کجا می توان به این آمار اعتماد کرد؟
اما این آمار برای اهالی فوتسال، غریب نیست وبا پرسش از خود مربیان و بازیکنان جمع آوری شده است.
در آخرین لیست اعلام شده، ۲۱ بازیکن به تیم ملی دعوت شدند.

باعث تاسف است که نام ۱۰ بازیکن یعنی حدود ۵۰ درصد تیم ملی(!) از این فهرست در بین بازیکنان قلیانی دیده می شوند. البته این تعداد مربوط به بازیکنانی است که اطلاعات دقیقی درباره قلیانی بودنشان وجود دارد و یا در قهوه خانه ها دیده شده اند. بنابراین مشخص نیست جز این ۱۰ نفر، بازیکن دیگری هست که در محافل خصوصی رو به مصرف دخانیات آورده یا نه؟
شاید با انتشار این گزارش، برخی با سپر قرار دادن نام تیم ملی، آن را مورد نقد قرار دهند اما تا چه زمانی قرار است این تابوها نشکند و در خفقان رسانه ای، همچنان شاهد حرکت در مسیر سقوط فوتسال باشیم؟
وقتی می شنویم یکی از دلایل ناکامی ایران در جام ملت های آسیا ۲۰۱۴ همین دودی بودن برخی ملی پوشان بوده است و برخی بازیکنان شب های قبل از بازی را در قهوه خانه های ویتنام سپری می کردند!
البته وقتی رئیس کمیته فوتسال در واکنش به این موضوع می گوید، دولت باید برای رفع معضل قلیان اقدام کند و همه تقصیرها را گردن دولت می اندازد نباید انتظاری برای ریشه کن کردن این مشکلات از جانب وی داشت.
اما در عین حال که هیچ انتظاری از کمیته فوتسال نداریم، خوشبختانه اتفاقات خوبی از سوی مسئولان دیگر فدراسیون فوتبال در حال رخ دادن است و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته برای رفع خلا قانونی رسیدگی به مصرف کنندگان دخانیات، از فصل آینده آزمایش هایی برای شناسایی بازیکنان دودی انجام خواهد گرفت و امیدواریم با هدف دار کردن این روش، برخورد صحیح با بازیکنان خاطی صورت پذیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۲:۳۳

بابا چی میگی مال خودت بازیکن با تکنیک ملی پوش تا نزدیک صبح قف خونه هست ولی هیچ چیزی بهش نمیگن هواست باشه آقای ع و پاتوق شما رو حتما لو خواهم داد

بی نام......... سه شنبه , ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۵:۵۰

شما نیازی نیست که دنبال این قهوه خانه ها و بازیکنان باشید اینطور که شما به هر شخصی توهین میکنید جواب هایی خواهید شنید .اگر کسی قلیان میکشد برای سلامتی خودش ضرر دارد پس لزومی ندارد شما کاسه داغ تر آش بشوید انها برای بازی کردن کارخودشان را به نحو احسنت انجام میدهند .شما فوتسال را از منجناب در بیاورید تا ازحق خوری هایی که انجام میشود جلوگیری کنید برای تیم ملی کاری کنید تا اقای خسوس برای شما شرط نذارد وناز کند. تو ایران خودمون خیلی ها بهتر از اقای خسوس و امثال این مربی های خارجی وجود دارد .به امید روزی که مشکلات فوتسال حل شود نه اینکه حاشیه سازی وفوتسال را نابود کنید.

ahvaz سه شنبه , ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۶:۱۱

اقا از صد در صد جوانان امروزه ۹۹ درصدشون قلیونیه خواهش کلی ببینید نه فقط فوتسال…………….

نام ... سه شنبه , ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶

الو چه میگی مال خودت شما اول برو دنبال تیم قهرمان آسیا تون بعد بیا سراغ بقیه اگه خواستی شماره بهت میدم خودم آمار تمومشون رو میدم پس سعی نکن با این مطالب دنبال بزرگ کردن خودت باشی در ضمن الکی وقتی چیزی ندیدی اون احمق که کامنت گذاشته ,تا ندیدی نظر نده و اسم نبر الکی

نام ... سه شنبه , ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳

شما اول برید دنبال قهرمان آسیا تون بعد دنبال بقیه لیگ باشید اگه هم میخوای اسامیشان رو کامل بدم من خودمو فوتسالیست هستم وتو لیگ برترقلیون هممیکشم تا چشم شما خخبرنگار ها کور بشه نه فقط من بالای ۹۰ درصد فوتسالیست ها قلیون میکشن پست سعی کنید آبروی کسی رو نبرید

پیشکسوت فوتسال سه شنبه , ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸

متاسفانه فوتسال ما رسانه حرفه ای هم نداره…
فقط مطلب کم میارن چرت و پرت میذارن
چرا یه گزارش از لیگ نوجوان فوتسال کشور که الوند قم قهرمانش شد نمیذارید؟
یا لیگ جوانان که تیم ساوه قهرمان شد
مگه فوتسال پایه های ما بی ارزش و بی اهمیته؟
همش دنبال حاشیه سازی واسه فوتسال هستید. خوبی ها رو بلد نیستید انعکاس بدید فقط ضعف ها رو رسانه ای میکنید؟