کد خبر : 44395
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 شهریور 1394 - 18:04
-

کریمی:بازیکنان ایران همگی بهترین بودند/ دفاع خوب بازیکنان باعث پیروزی شد

کریمی:بازیکنان ایران همگی بهترین بودند/ دفاع خوب بازیکنان باعث پیروزی شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، فرشته کریمی، که با زدن دو گل از ۹ گل ایران مقابل ازبکستان، عنوان بهترین بازیکن زمین را کسب کرد، در این باره گفت: از اینکه توانستم عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شوم، خیلی خوشحالم. بازیکنان ایران همگی بهترین بودند و خوشحالم که توانستم این عنوان را کسب

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، فرشته کریمی، که با زدن دو گل از ۹ گل ایران مقابل ازبکستان، عنوان بهترین بازیکن زمین را کسب کرد، در این باره گفت: از اینکه توانستم عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شوم، خیلی خوشحالم. بازیکنان ایران همگی بهترین بودند و خوشحالم که توانستم این عنوان را کسب کنم. به غیر از من تمامی بازیکنان شایسته کسب این عنوان هستند.
وی درباره بازی ایران و ازبکستان گفت: بازی سختی بود اما دفاع خوب بازیکنان و اجرای برنامه های کادر فنی باعث شد تا مرحله به مرحله پیش برویم و بتوانیم پیروز میدان شویم.
کریمی درباره دیدار تیم ملی مقابل مالزی گفت: تیم مالزی یکی از پدیده های مسابقات است و بازیکنانش روز به روز بهتر می شوند. طبق اطلاعاتی که دارم بازیکنان این تیم مرتبا در مسابقات مختلف و تورنمنتهای بین المللی شرکت می کنند و همین امر باعث شده که موفق تر از گذشته باشند.از فدراسیون فوتبال به خاطر کمک ها و حمایت هایش برای فوتسال بانوان بسیار تشکر می کنم و امیداوارم با حمایتهای مسئولین فدراسیون بتوانیم به جایگاه خوبی برسیم.
وی در پایان گفت: رقابت در مرحله یک چهارم با تیم های ویتنام، تایلند و یا چین بسیار سخت است. برایمان فرقی نمی کند با کدام تیم به رقابت بپردازیم هدفمان کسب بهترین نتیجه در بازیها و حضور در فینال است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.