کد خبر : 44708
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 مهر 1394 - 23:16
-

ابطحی: برخی تیم ها بیش از حد به داوران اعتراض می کنند/ برای بازی مقابل تاسیسات باید روی مسائل روحی کار کنیم

ابطحی: برخی تیم ها بیش از حد به داوران اعتراض می کنند/ برای بازی مقابل تاسیسات باید روی مسائل روحی کار کنیم
سرمربی شهروند ساری پس از باخت مقابل میثاق، از اعتراض های مکرر حریف انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیدمهدی ابطحی سرمربی شهروند ساری پس از باخت برابر میثاق تهران در گفتگویی با ما شرکت کرد.

ابطحی در خصوص بازی برابر میثاق اظهار داشت: موقعیت های زیادی را از دست دادیم و این موقعیت ها به گونه ای بود که یا با بی دقتی بازیکنانم هدر رفت یا دروازه بان حریف آنها را دفع کرد. وقتی تیم حریف با جنجال و سر و صدا به دنبال نتیجه گیری است، بازیکنان نباید به حاشیه ها توجه کنند ولی متاسفانه روی همین مسئله گل دریافت می کنیم. وقتی ۳ بر یک عقب بودیم قصد داشتم تیمم را ۵ نفره کنم ولی شرایط مهیا نبود. موقعیت داشتیم و باید توپ هایمان را به گل تبدیل می کردیم اما دروازبان حریف خوب کار کرد و تیم میثاق هم بازی خوبی انجام داد.

ابطحی در مورد بازی هفته آینده برابر تاسیسات گفت: با توجه به اینکه فرصت چندانی برای بازی بعد نداریم، باید روی مسائل روحی و روانی کار کنیم تا بازیکنان آماده شوند. بازی در زمین خودمان است و شرایط فرق می کند.

ابطحی در بخشی از صحبت هایش با انتقاد از اعتراضات بیش از حد تیم ها به داوری، اذعان کرد: ببینید برخی از تیم ها چندین بار اعتراض می کنند تا در یکی از این اعتراض ها نتیجه بگیرند. با این شرایط به بقیه تیم ها نیز برمی خورد و مجبور می شوند این کارها را انجام دهند. وقتی ۲-۱ عقب بودیم، خطای هند واضح بازیکنان حریف را داور دید ولی خطا نگرفت. در آنطرف بازیکن ما توپی را تبدیل به گل می کند اما داور خطای هند تشخیص می دهد درصورتیکه خطای ما را دقیق می بیند اما در آنطرف نمی بیند! صحنه های بازی هم از روی همین اتفاقات حادث می شود. در هر صورت باخت، باخت است چه داور مقصر باشد چه غیر از مسائل داوری. باید ببینیم چه کار می توان کرد که در همین شرایط تیم موفق شود.

ابطحی در پاسخ به این سوال که درمورد حضور علی رعدی در سالن مسابقه با توجه به شایعات اول فصل درخصوص سرمربی گری ایشان در شهروند چه نظری دارد، گفت: برای ما فرقی ندارد چه کسی بازی را نظاره می کند. بالاخره می آیند و تماشا می کنند  تا ببینند تیم ها به چه صورت بازی می کنند. هر مربی ای که تیم نداشته باشد، بازی های لیگ را نگاه می کند و اکثر مربی ها این کار را می کنند حتی در بازی ما مقابل قرچک هم دو مربی دیگر در سالن حضور داشتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مجتبی جمعه , ۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰:۱۳

خو آقای ابطحی یکی از ایرادایی ک ب خود شما هم وارده همین موضوعه ک شما متاسفانه خیلی بیش از حد کنار زمین مسابقه خونسرد هستین.بقول شما خیلی تیم ها و مربی ها با همین شلوغ بازی ها و اعتراض ب داوری دارن نتیجه میگیرن ولی تیممون شهروند نمیتونه.
بعدشم ی سوال دیگه دارم ک مثلا تو همین سالن خودمون تو ساری ک چند باری از تیم مهمان عقب میوفتادیم تو دقایق پایانی چرا ۵ نفره نمیکردید و نمیکنین تیمو؟؟؟
و در آخر هم ب امید برد تیم محبوبمون شهروند تو این هفته مقابل تیم تاسیات دریایی

نام ... جمعه , ۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰:۱۶

آقای ابطحی با نهایت احترامی که برای جنابعالی قائل هستم ولی باید خدمت شما عرض کنم که در این دیدار تیم میثاق خیلی خوب بازی کرد و همان نیمه اول باید ۴-۵ تا گل میزدن …
در بحث داوری هم داور واقعا ضعیف سوت میزد به ضرر هر دو تیم

ساروی متعصب جمعه , ۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱:۰۹

باز هم همه چیز عامل بخت شد جز ابطحی.. نخ نما شدی دیگه.

مجید-شهروند جمعه , ۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱:۱۲

آقای ابطحی شما هم شلوغ کنید وقتی داور بی عدالتی می کنه شما اعتراض کنید نذارید با بی اعتنایی به اشباهات داور تیم ضربه بخوره اینم بگم وقتی بازیکنای خودتم بی غیرتی بازی می کنن و یا اشتباهات فنی دارن تشر بزن سرشون فریاد بکش ممنون میشم بازی با تاسیسات که خودتم می دونی چقدر برا ما حساسه این کارارو انجام بدی چون اونا خیلی حرفه ای هستن اتفاقات فصل قبلم که یادت هست

ناشناس جمعه , ۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷

اقای نسبتا محترم تو حرف زدنت دقت کن مگه تا الان بی تعصبی و بی غیرتی از بازیکنای تیم دیدی با اینکه ۲ تا بازی رو باختیم تو ساری ولی تا لحظه اخر جنگیدن ما شاهد بودیم.نمیدونم شماها کی میخواین حرفه ای بشین.
لقب خودتونو به کسی ندین خواهشا.
بازی با تاسیساتم مثل بقیه بازیهاست از همین الان حساسش نکنین چون اگه جو بهم بریزه به نفع اوناست نه تیم ما.
انشالا تو بازی میبریمشون.

عرشیا جمعه , ۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸

خونسردی آقای ابطحی آدمو عصبی میکنه اگه یکی میخواین که شلوغ بازی در بیاره وحید شمسایی رو بیارین

نام ... جمعه , ۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹

چرا وقتی تیم میبازه ابطحی در مورد بحث فنی حرف نمیزنه

ساری جمعه , ۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹

خیلی جالبه همه تیما وقتی میان ساری به خاطر تماشاگرای خوب و متعصب و داشتن یه لیدر ملی خوب باید از نظر روانی بازیکناشونو آماده کنن حالا بر عکس شده مربی تیم ما باید از نظر روانی بازیکناشو آماده کنه.
آقای ابطحی من یه نظر فنی دارم شما لطف کن بازیکناتو از لحاظ فنی اماده کن مخصوصا به محمود لطفی یاد بده که مثل حمید سالاری پاس تو در روی زمین به بازیکنای تیم بده تا با گلر تیم حریف تک به تک بشن نه اینکه از سانتر استفاده کنه یا میتونید فیلم تیکی تاکای فوتسالیستای بانوان رو براش دانلود کنید و تو یه سی دی بهش هدیه بدید در حقش خوبی میکنی آقای مربی.

سارویس شنبه , ۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷

من خودم توسالن بودم در کنار اقای رعدی ایشان به همه وشما سلام کرد دیدن علی رعدی به بچه ها روحیه داد ونیمه دوم را خیلی خوب شروع کردن اگه از مرتضی در ترکیب اول استفاده می کردی اثر حضور رعدی در سالن را میدیدی