کد خبر : 44701
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 مهر 1394 - 15:25
-

بهترین خط حمله و دفاع آسیا در اختیار بانوان ایران

بهترین خط حمله و دفاع آسیا در اختیار بانوان ایران

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مرحله گروهی اولین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی زنان آسیا چهارشنبه اول مهر به پایان رسید و تیم های راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند. تیم ملی فوتسال بانوان ایران که در گروه A این رقابتها با تیم های مالزی میزبان، هنگ کنگ و ازبکستان هم‌گروه بود با

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مرحله گروهی اولین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی زنان آسیا چهارشنبه اول مهر به پایان رسید و تیم های راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند.

تیم ملی فوتسال بانوان ایران که در گروه A این رقابتها با تیم های مالزی میزبان، هنگ کنگ و ازبکستان هم‌گروه بود با سه برد پیاپی به عنوان صدرنشین راهی نیمه نهایی شد.

بانوان فوتسالیست ایران در برابر هنگ کنگ ۶ بر صفر و برابر ازبکستان ۹ بر یک به برتری رسیدند و در بازی پایانی برای تعیین سرگروه با نتیجه ۴ بر ۲ برابر مالزی میزبان به پیروزی رسید.

از گروه B‌ نیز تیمهای ژاپن و تایلند به نیمه نهایی صعود کردند.

بنابراین تیم ایران ساعت ۱۲ روز جمعه سوم مهر برای صعود به فینال به مصاف تایلند می‌رود. دیگر دیدار نیمه نهایی را ژاپن و مالزی برگزار می‌کنند.

تا پایان مرحله گروهی این رقابت ها تیم ملی ایران با ۱۹ گل زده بهترین خط حمله این رقابتها را در اختیار دارد. تیم های مالزی و ژاپن نیز با ۱۵ و ۱۴ گل زده در رده های دوم و سوم قرار دارند.

بهترین خط دفاع را نیز بانوان فوتسالیست ایران در اختیار دارند. ایران در سه بازی خود ۳ گل را دریافت کرده است. ژاپن و تایلند نیز ۵ گل خورده در کارنامه دارند.

در جدول گلزنان این مسابقات “بینتی موهد ریدزوآن” ازمالزی با ۷ گل در صدر قرار دارد. فرشته کریمی و سارا شیربیگی نیز با ۵ گل دوم و سوم هستند. کیچیبایاشی چیکاگ از ژاین و ساریکووا ماخیلیو از ازبکستان نیز ۴ گل به ثمر رساندند. فهیمه زارعی هم با ۳ گل زده در رده ششم جدول گلزنان قرار دارد.

** نتایج کامل دور گروهی مسابقات به شرح زیر است:

گروه A

ازبکستان ۴ – ۹ مالزی

ایران ۶ – صفر هنگ کنگ

مالزی ۴ – یک هنگ کنگ

ایران ۹ – یک ازبکستان

ازبکستان ۳ – ۳ هنگ کنگ

ایران ۴ – ۲ مالزی

گروه B

تایلند ۳ – یک چین تایپه

ژاپن ۴ – ۲ ویتنام

چین تایپه ۳ – ۲ ویتنام

ژاپن ۳ – ۲ تایلند

تایلند ۲ – یک ویتنام

چین تایپه یک – ۷ ژاپن

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۶

موفق باشید ان شاالله قهرمان بشید