کد خبر : 45029
تاریخ انتشار : شنبه 4 مهر 1394 - 18:32
-

سلیمانی: آینده فوتسال بانوان ایران از این هم درخشان‌تر خواهد بود

سلیمانی: آینده فوتسال بانوان ایران از این هم درخشان‌تر خواهد بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فروزان سلیمانی درباره قهرمانی تیم فوتسال بانوان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: بازیکنان من عالی بازی کردند و تاکتیک‌هایی که مد نظرمان بود به خوبی جواب داد. از این رو مایلم به بازیکنانم بابت عزم راسخی که داشتند تبریک بگویم. وی ادامه داد: با این حال بازی دشواری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فروزان سلیمانی درباره قهرمانی تیم فوتسال بانوان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: بازیکنان من عالی بازی کردند و تاکتیک‌هایی که مد نظرمان بود به خوبی جواب داد. از این رو مایلم به بازیکنانم بابت عزم راسخی که داشتند تبریک بگویم.

وی ادامه داد: با این حال بازی دشواری را مقابل ژاپن انجام دادیم، همانطور که می‌دانید ژاپن شانس اول قهرمانی بود و به لحاظ تاکتیکی و تکنیکی و انضباط تیم خوبی داشت. با وجود این شرایط بازی سخت بود اما در نهایت موفق شدیم آنها شکست بدهیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان کشورمان افزود: ما برای این بازی آماده سازی خوبی کرده بودیم و صبر و استقامت ما را به این قهرمانی رساند. بر این باور هستم که آینده فوتسال بانوان ایران از این هم درخشان‌تر خواهد بود و ما به دنبال این هستیم تا در مسابقات بین‌المللی بیشتری در آینده شرکت کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.