کد خبر : 45091
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 مهر 1394 - 9:15
-

فرشته کریمی جایزه اش را از دست کفاشیان دریافت کرد+عکس ها

فرشته کریمی جایزه اش را از دست کفاشیان دریافت کرد+عکس ها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فرشته کریمی بعد از گلی که در فینال قهرمانی فوتسال بانوان آسیا به ژاپن زد تا حدودی خیالش از اولین کاری که می‌خواست انجام دهد، یعنی قرار گرفتن ایران در سکوی نخست آسیا راحت شد و به دنبال دومین رویایی که در اندیشه‌اش بود رفت. خانم گلی این بازی‌ها دیگر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فرشته کریمی بعد از گلی که در فینال قهرمانی فوتسال بانوان آسیا به ژاپن زد تا حدودی خیالش از اولین کاری که می‌خواست انجام دهد، یعنی قرار گرفتن ایران در سکوی نخست آسیا راحت شد و به دنبال دومین رویایی که در اندیشه‌اش بود رفت.
کریمی کفاشیان0
کریمی مظفرخانم گلی این بازی‌ها دیگر هدف کریمی بود اما هرچه تلاش کرد به در بسته خورد و سامورایی‌ها دیگر تعظیم نکردند تا فرشته ایرانی دستش از رسیدن به عنوانی که در پی آن بود کوتاه بماند؛ اما جایزه ارزشمندتری انتظار بانوی اول فوتسال ایران را می‌کشید و کمیته فنی مسابقات کریمی را به عنوان بهترین بازیکن اولین دوره بازی‌های قهرمانی فوتسال بانوان آسیا انتخاب کرد تا او اینگونه هنگام دریافت جایزه از دست کفاشیان شادمان باشد. او حالا بعد از افتخار حضور در جمع ۱۰ بازیکن برتر سال دنیا در سال ۲۰۱۳ ، عنوان بهترین بازیکن آسیا را نیز یدک می‌کشد.

کریمی کفاشیان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.