کد خبر : 45088
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 مهر 1394 - 9:16
-

واکنش رئیس جمهور به مهم ترین افتخار ورزش بانوان ایران در یک رشته تیمی

واکنش رئیس جمهور به مهم ترین افتخار ورزش بانوان ایران در یک رشته تیمی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال ایران شنبه با شکست دادن ژاپن به قهرمانی جام ملت‌های آسیا رسید. این اولین قهرمانی فوتسال بانوان ایران در آسیا بود. البته این قهرمانی تنها یک افتخار برای فوتسال بانوان محسوب نمی‌شود بلکه باید آن را افتخاری بزرگ برای ورزش بانوان کشور دانست چراکه هیچ گاه در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال ایران شنبه با شکست دادن ژاپن به قهرمانی جام ملت‌های آسیا رسید. این اولین قهرمانی فوتسال بانوان ایران در آسیا بود. البته این قهرمانی تنها یک افتخار برای فوتسال بانوان محسوب نمی‌شود بلکه باید آن را افتخاری بزرگ برای ورزش بانوان کشور دانست چراکه هیچ گاه در تاریخ ورزش بانوان، ایران به چنین افتخاری دست نیافته بود.
این مهم ترین قهرمانی ورزش بانوان ایران در رشته‌های تیمی مورد توجه است. در دوره ای که تیم فوتبال مردان ایران در رنکینگ فیفا بهترین تیم آسیاست، فوتسال بانوان هم به یک قهرمانی رسید تا نشان دهد که بهترین تیم آسیاست و همین موضوع باعث شد رئیس جمهور شخصا به این موفقیت واکنش نشان دهد. حسن روحانی در توییتر خود نوشت: «قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان با حفظ فرهنگ دینی و ملی باعث غرور و افتخار هر ایرانی است.»
روحانی فوتسال

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.