کد خبر : 45492
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 مهر 1394 - 19:01
-

ادغام باشگاه‌های آتلیه طهران و آرش‌نوین برای حمایت از نماینده فوتسال قم

ادغام باشگاه‌های آتلیه طهران و آرش‌نوین برای حمایت از نماینده فوتسال قم
باشگاه‌های قمی آتلیه طهران و آرش نوین ایرانیان قصد دارند در کنار یکدیگر حامی تنها نماینده این استان در لیگ دسته اول فوتسال کشور باشند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پس از راهیابی تیم فوتسال آرش‌نوین ایرانیان قم به لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور سید امیر آقایی مالک این تیم تصمیم گرفت برای جذب حامی مالی اقدام کند و به همین منظور امروز جلسه‌ای با رسول قلی‌زاده مدیرعامل باشگاه آتلیه طهران قم برگزار کرد تا در این خصوص تصمیم گیری شود.در پایان جلسه تصمیم بر آن شد که ۵۰ درصد از سهام تیم آرش‌نوین ایرانیان در اختیار قلی‌زاده قرار گیرد و مابقی نیز در اختیار آقایی باقی بماند. ضمن اینکه از این پس قلی‌زاده مدیرعامل آرش‌نوین ایرانیان ایران خواهد بود.

رسول قلی‌زاده بعد از اتمام این جلسه گفت: برای حمایت از نماینده فوتسال قم و حضور پرقدرت در لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور بنده و سید امیر آقایی تصمیم گرفتیم در کنار یکدیگر پشتیبان این تیم باشیم تا بعد از سال‌ها تیم فوتسال قم را به جایگاه واقعی‌اش که حضور دو نماینده در لیگ برتر است برسانیم و امیدواریم با حمایت مسئولان و مردم قم این کار را انجام دهیم.

وی ادامه داد: نام تیم آرش‌نوین ایرانیان باقی خواهد ماند ولی در صورت جذب اسپانسر این امکان وجود دارد که تغییر نام تیم داشته باشیم.

مدیرعامل آرش‌نوین ایرانیان با بیان اینکه این تیم برای مردم قم است، عنوان کرد: درب تیم به روی همه جوانان با استعداد فوتسالیست استان باز است و مطمئنا هر کس از توانایی خوبی برخوردار بوده و شایسته حضور در تیم آرش‌نوین ایرانیان باشد به تیم اضافه خواهیم کرد.

قلی‌زاده خاطرنشان کرد: علی مسعودی به عنوان سرپرست تیم آرش‌نوین ایرانیان منصوب شده است اما سایر اعضای کادر فنی طی روزهای آینده مشخص می‌شوند.

وی در مورد زمان آغاز لیگ دسته اول فوتسال کشور گفت: بیست و هشتم آبان‌ماه مسابقات آغاز می‌شود و امیدواریم تا آن زمان با کادر فنی قوی و بازیکنان خوب آماده حضور پرقدرت در بازی‌ها شویم.

مدیرعامل آرش‌نوین ایرانیان قم بیان کرد: از حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان و کریم بهرامی رئیس هیئت فوتبال استان قم تقاضا داریم همچون گذشته که از ما حمایت کردند در طول لیگ دسته اول فوتسال نیز پشتیبان تیم باشند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

...... دوشنبه , ۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۲

برای قلی زاده متعصب هستم

فوتسال قم سالاره سه شنبه , ۷ مهر ۱۳۹۴ - ۸:۱۷

ایشالا با زحمت به لیگ برتر صعود کنید و مسائلی مثل پارتی بازی از وذرزش بخصوص ورزش قم کنار بره چون استعداد واقعا زیاده … دمتون گرم نفشستون چاق ولی تو رو بخدا سمت قلیون نرید بچه ها و واقعا ورزشکار با اخلاق باشید و الگوبرای جونا .. ایشالا با لیاقتها تون اروپا بازی کنن بخدا راه دوری نیست فقط سحتی باید به خودتون بدید

سرپرست قمی سه شنبه , ۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳

محمد قاسمی سرمربی آرش نوین زحمت کشید تیم رو آورد بالا
قدردانی درست و حسابی نشد ازش اینطور درست نیست آقای آقایی.
شما که کارت درسته پس چرا ابزار کارت خراب شده!!

نام ... چهارشنبه , ۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱:۲۹

قطعا باید سهم ارشی ها چه از کادر تا بازیکن ور این تیم بیشتر باشه چون اونا با قهرمانی نشون دادن چقدر لباقت دارن