کد خبر : 45367
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 مهر 1394 - 11:27
-

مظفر: خوشحالم راهی که شروع کرده بودیم به طلا ختم شد/انتخاب بهترین بازیکن سلیقه‌ای نبود

مظفر: خوشحالم راهی که شروع کرده بودیم به طلا ختم شد/انتخاب بهترین بازیکن سلیقه‌ای نبود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهرزاد مظفر درباره قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا گفت: بازیکنان ما واقعا عالی کار کردند. ژاپن تیم قدرتمندی بود و آمار بازی از جمله حملات روی دروازه، مالکیت توپ و کرنر نشان از برتری ژاپنی‌ها داشت اما اینها دلیل نمی‌شود یک تیم برنده شود. همانطور که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهرزاد مظفر درباره قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا گفت: بازیکنان ما واقعا عالی کار کردند. ژاپن تیم قدرتمندی بود و آمار بازی از جمله حملات روی دروازه، مالکیت توپ و کرنر نشان از برتری ژاپنی‌ها داشت اما اینها دلیل نمی‌شود یک تیم برنده شود. همانطور که این اتفاق در اینچئون برعکس بود. ما سرتر بودیم، موقعیت بیشتری داشتیم اما ژاپن قهرمان شد.

* توسلی نقش پررنگی در قهرمانی ایران داشت

وی افزود: بازیکنان ما بازی را خوب کنترل کردند و فداکارانه بازی کردند بنابراین استحقاق برتری را هم داشتند. تنها راه بردن ژاپن همین تاکتیک بود. در این بازی توسلی نقش پررنگی داشت به ویژه وقتی فرصت‌های زیادی را از حریف گرفت و تیم ملی را برای قهرمانی حفظ کرد.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال بانوان در پاسخ به این سوال که خیلی‌ها اعتقاد داشتند توسلی هم باید به عنوان بهترین بازیکن انتخاب می‌شد، اظهار داشت: ما فقط می‌توانستیم یک نفر را به عنوان بهترین بازیکن معرفی کنیم. این انتخاب هم براساس آمار و امتیازبندی بود. انتخاب بهترین بازی‌ها سلیقه‌ای نبود. هر بازیکنی بیشترین امتیاز را کسب می‌کرد به عنوان بهترین بازیکن انتخاب می‌شد که این موضوع می‌توانست حتی برای یک دروازه‌بان هم اتفاق بیفتد.

* خوشحالم راهی که طی کرده بودیم به طلا ختم شد

مسئول آنالیز بازی‌های AFC با ابراز  خوشحالی از قهرمانی تیم ملی عنوان کرد: من این بازیکنان را حتی بیشتر از خانواده‌ام دیدم. فرشته کریمی از ۱۶ سالگی با من بوده. وقتی دیدم عنوان بهترین بازیکن را کسب کرد احساسم توصیف‌ناپذیر است. همه این بازیکنان مانند خواهران کوچک‌تر من هستند. آنها راه نیمه‌کار ما را در مالزی تمام کردند و آنچه که دنبالش بودیم در مالزی به نتیجه رسید. شاید کسب طلا در اینچئون زود بود. خوشحالم راهی که شروع شد به طلا ختم شد.

مظفر در ادامه با اشاره به جای خالی نیلوفر اردلان در این مسابقات تصریح کرد: حقش بود این مسابقات را تجربه کند. همه بازیکنان به یاد او بودند و به خاطرش بازی کردند.

* بخش بزرگی از موفقیت تیم ملی را مدیون صانعی هستیم

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال بانوان در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی براینکه حضور صانعی را به عنوان مشاور فنی چطور ارزیابی می‌کنید خاطرنشان کرد: از صانعی به خاطر نقش موثر و پررنگی که داشت تشکر می‌کنم. بخش بزرگی از این موفقیت را مدیون او هستیم که خالصانه خدمت کرد. البته زحمات کادر فنی را نادیده نمی‌گیرم. سلیمانی و محمودی زحمت کشیدند به آنها هم تبریک می‌گوییم.

* در منافع ملی، مسائل شخصی را کنار بگذاریم

وی افزود: امیدوارم این قهرمانی نقطه‌ آغازی باشد تا مسائل شخصی را در ورزش کنار بگذاریم و به منافع ملی فکر کنیم. بعد از برخورد نامهربانانه‌ای که با من صورت گرفت تلاش کردم رفتار من تغییر پیدا نکند بنابراین این اتفاقات را از مسائل فنی جدا کردم به نظرم این موفقیت برای همه است و من هم سهم کوچکی در روند موفقیت این تیم داشتم، همین برایم کافی است. اصلا مهم نیست در موفقیت یک تیم در آن مقطع چه کسی سرمربی باشد. باید یاد بگیریم این موضوعات را در مرحله دوم بگذاریم. امیدوارم یاد بگیریم همیشه تیم ملی از یک شخص مهم‌تر است و این را درک کنیم به سهم خودمان قانع باشیم.

منبع:فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس دوشنبه , ۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵

چقدر بزرگوارید کاش بقیه هم از ایشون یاد بگیرن!

دختر ایرانی دوشنبه , ۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۶

سرکار خانم مظفر و جناب آقای صانعی شما بزرگواران از بهترین های فوتسال ایران هم از نظر فنی و هم از نظر اخلاق هستید خدا شما عزیزان رو برای فوتسال کشور حفظ کنه افتخار ایران و ایرانی هستید