کد خبر : 45461
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 مهر 1394 - 14:34
-

پیام تبریک باشگاه گیتی پسند برای قهرمانی بانوان

پیام تبریک باشگاه گیتی پسند برای قهرمانی بانوان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،باشگاه گیتی پسند در پیامی قهرمانی شیردختران ایرانی در مسابقات قهرمانی آسیا را تبریک گفت. در این پیام آمده است: بار دیگر ورزشکاران بانوان کشورمان موفق شدند در میادین بین‌المللی با حفظ حجاب اسلامی پرچم میهن عزیزمان را به اهتزاز در آوردند، افتخاری که برای نخستین بار توسط تیم ملی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،باشگاه گیتی پسند در پیامی قهرمانی شیردختران ایرانی در مسابقات قهرمانی آسیا را تبریک گفت. در این پیام آمده است:

بار دیگر ورزشکاران بانوان کشورمان موفق شدند در میادین بین‌المللی با حفظ حجاب اسلامی پرچم میهن عزیزمان را به اهتزاز در آوردند، افتخاری که برای نخستین بار توسط تیم ملی فوتسال بانوان با کسب عنوان قهرمانی آسیا به‌دست آمد تا برگ زرین دیگری مبنی بر توانمندی و شایستگی ورزشکاران محجبه کشورمان در عرصه برون مرزی باشد.
ضمن تبریک این قهرمانی به مجموعه زحمتکش فدراسیون،کادر فنی،ملی پوشان عزیز و به‌خصوص جامعه ورزش بانوان کشور، باشگاه گیتی پسند برای تیم فوتسال آقایان نیز در عرصه های مختلف بین المللی در پیش رو آرزوی موفقیت می نماید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بانو دوشنبه , ۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱

سلام، از پیام تبریک و دلگرمی شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم آرزوی موفقیت برای باشگاه ورزشی و فرهنگی گیتی پسند را از خدای منان خواستاریم،

چ سه شنبه , ۷ مهر ۱۳۹۴ - ۸:۴۴

گیتی پسند مگه تیمه