کد خبر : 45939
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 مهر 1394 - 11:46
-

دبیری:کمیته انضباطی حواشی بازی را بررسی کنند/ تماشاگران گیتی پسند از ابتدای بازی توهین کردند

دبیری:کمیته انضباطی حواشی بازی را بررسی کنند/ تماشاگران گیتی پسند از ابتدای بازی توهین کردند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فرزین دبیری قائم مقام باشگاه دبیری تبریز پس از کسب پیروزی فوق العاده حساس و مفید خارج از خانه مقابل گیتی پسند اصفهان، در خصوص عملکرد تیم فوتسال این باشگاه گفت: بعد از پیروزی و کسب سه امتیاز مقابل مقاومت، بازیکنان تمرینات منظمی را پشت سر گذاشتند تا برای بازی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فرزین دبیری قائم مقام باشگاه دبیری تبریز پس از کسب پیروزی فوق العاده حساس و مفید خارج از خانه مقابل گیتی پسند اصفهان، در خصوص عملکرد تیم فوتسال این باشگاه گفت: بعد از پیروزی و کسب سه امتیاز مقابل مقاومت، بازیکنان تمرینات منظمی را پشت سر گذاشتند تا برای بازی گیتی پسند آماده شوند. این تیم توانسته بود تأسیسات قهرمان آسیا را ۶ بر ۲ در اصفهان شکست دهد.
وی ادامه داد: در ابتدای بازی روی اشتباه داوری گل اول را دریافت کردیم و بعد از ۲ گل که عقب افتادیم انگیزه مضاعفی برای پیروزی در این بازی داشتیم. به همین دلیل نیز توانستیم با ۵ گل در این بازی حساس به پیروزی برسیم. امیدوارم در بازی های آینده هم نتایج قابل قبولی بدست آورده و خود را به جمع مدعیان قهرمانی برسانیم.
دبیری در خصوص حواشی این بازی اظهار داشت: از کمیته انضباطی تقاضا داریم همانطور که با جدیت و حساسیت خاصی بازی های دبیری را پیگیری می کند، این بازی را نیز پیگیر باشد. متأسفانه تماشاگران گیتی پسند از ابتدا تا انتهای بازی به تیم و شخص من توهین کردند. امیدواریم نماینده فدراسیون در این بازی، حواشی را گزارش کنند تا دیگر شاهد این صحنه های ناخوشایند در فوتسال کشورمان نباشیم.
وی ادامه داد: با این حال پس از پایان بازی، قائم مقام و مدیرعامل باشگاه گیتی پسند تماس گرفته و عذر خواهی کردند ولی از تماشاگران اصفهانی بعید بود که چنین توهین هایی صورت پذیرد.
قائم مقام باشگاه دبیری تبریز در خصوص بازی آینده این تیم در لیگ برتر فوتسال به تبریزمن، گفت: دوشنبه هفته آینده در تبریز میزبان تیم آذرخش بندرعباس می باشیم. زمان کمی برای ریکاوری داریم، قطعا بازیکنان تمرینات خود را برای آمادگی هر چه بیشتر در این مسابقه انجام خواهند داد. امیدوارم با حضور پرشور و گرم هواداران فوتسالدوست استان سه امتیاز این دیدار را نیز به اندوخته های خود اضافه کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علیرضا..کرج چهارشنبه , ۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷

ایشالله کمیته انظباطی به بازی هفته پیش شما با مقاومت هم رسیدگی کنه نا تاکلیف اب دهن پرتاب کردن اقای اصغری مقدم هم مشخص بشه

نام ... چهارشنبه , ۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷

شما باید محروم بشی که با دست میزنی توی سینه مربی با اخلاق اصفهانی

طرفدار گیتی جمعه , ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱:۳۴

یه چیز عجیب دیدیم که تو دنیا بی سابقه بود,بازیکنای دبیری بعدازگل چهارم فخیم واصغری مقدم رفتند تو بغل داور وخوشحالیشون را با داور انجام دادند که داور هم دره گوششون یه چیزی گفت و میخندید, اینهافوتسال پاک ما,تف!!!!