کد خبر : 45963
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 مهر 1394 - 14:37
-

شمسایی: نظری و سنگ سفیدی مشکلی باهم ندارند/ اصطکاک در تیم های بزرگ طبیعی است/ در ساری صدا به صدا نمی رسید!

شمسایی: نظری و سنگ سفیدی مشکلی باهم ندارند/ اصطکاک در تیم های بزرگ طبیعی است/ در ساری صدا به صدا نمی رسید!
مربی تاسیسات دریایی در مورد غیبت مصطفی نظری در چند بازی توضیحاتی داد و گفت مشکل بین نظری و سنگ سفیدی حل شده است.

امیر شمسایی مربی تاسیسات دریایی تهران در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران در ساری، پس از برتری تیمش در برابر شهروند اظهار کرد: بازی در ساری همیشه سخت است. این همه تماشاگر مشتاق واقعا آدم را به وجد می آورند مخصوصا با آن حرکات موزون قشنگ اول بازی، واقعا سخت می توان بازی کرد. وقتی صدای ما به بازیکنان داخل زمین نمی رسد یعنی اینکه کار ما تعطیل می شود زیرا بازیکنان صدای ما را نمی شنوند. ما تیم ساری را از قبل می شناختیم و می دانستیم با شرایط این زمین باید به گونه ای بازی می کردیم که فضاهای خالی پشت بازیکنان را ببندیم.

وی افزود: اگر دقت کرده باشید، گل اولی را که دریافت کردیم، روی اشتباهی بود که در فضای خالی پشت بازیکنان مان ایجاد شد اما دیگر این اتفاق رخ نداد. این بازی، بازی هوش بود و ما با درایت و تجربه و زحماتی که کشیدیم توانستیم پیروز میدان باشیم و فکر می کنم این بازی به اندازه ۶ امتیاز برای مان ارزشمند بود زیرا بازی در این زمین خیلی سخت است و بنده حتی استرس باخت را هم داشتم ولی بردیم و اختلاف امتیازمان را با تیم هایی که پشت سر ما هستند، حفظ کردیم. امیدوارم در آخرین دیدار نیم فصل نیز پیروز شویم و به بازی های دور برگشت فکر کنیم. خداراشکر راضی هستیم که در ساری ۳ امتیاز را بدست آوردیم.

شمسایی درمورد قضاوت داوران این دیدار گفت: داوری گاهی اوقات روی فشاری که تماشاگران می آورند، از دست داوران در می رود اما این مورد سهوی است و هیچ عمدی در کار نیست. یکی دو مورد اشتباه وجود داشت ولی اشتباهات جزیی از فوتسال است و اشکالی ندارد. اشتباهات در همه جای دنیا وجود دارد و ما نیز موظفیم به تصمیمات داوران تمکین کنیم.

وی در خصوص ارزیابی اش از جو استادیوم اذعان نمود: جو بسیار سنگین بود و یک سری مسائل هم اتفاق افتاد که طبیعی است. من در بازی برابر گیتی پسند هم گفتم این همه تماشاگر اگر شخصی بخواهد حرف های رکیک بزند شاید تعدادشان به ۲۰،۳۰ نفر هم نرسد و بقیه گناهی ندارند. نباید بخاطر عده ای معدود سایر تماشاگران را محروم کنیم زیرا محرومیت تماشاگران به ضرر فوتسال ما است و صدمه می زند. تماشاگران ما در مجموع خوب هستند و یک سری جوانان و نوجوانان با اتفاقات بازی تحریک می شوند ولی خب طبیعی است. در کل مسئله خاصی اتفاق نیفتاد و جو سنگین و نسبتا خوبی را شاهد بودیم.

امیر شمسایی در پاسخ به این سوال که دلیل غیبت مصطفی نظری طی چند بازی گذشته چه بوده و آیا درگیری نظری و سنگ سفیدی علت غیبت وی بوده است، اظهار داشت: ببینید در تیم های بزرگ این اتفاقات پیش می آید. تمرین سنگین است و بچه های ما برای اینکه می بایست در آسیا و همچنین لیگ برتر حضور پیدا می کردیم به سختی تمرین می کنند. در این شرایط اصطکاک و اتفاق پیش می آید. بر همین اساس تصمیم گرفته شد که هر دو بازیکن در چند بازی حضور نداشته باشند و این هم طبیعی است. درحال حاضر هیج مشکلی ندارند و کاملا رفیق هستند و بالاخره در بازی های سنگین چنین مشکلاتی برای بزرگترهای تیم پیش می آید.

شمسایی در پایان در مورد اینکه آیا در نیم فصل بازیکنی را جذب خواهند کرد یا خیر، گفت: فعلا صحبتی نیست و برنامه ای برای جذب بازیکن نداریم تا ببینیم چه می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.