کد خبر : 45920
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 مهر 1394 - 11:21
-

مدیرعامل مقاومت البرز:در نیم فصل سه بازیکن لیگ برتری را جذب می کنیم/در خصوص ادامه کار سرمربی در جلسه کمیته فنی تصمیم گیری می شود

مدیرعامل مقاومت البرز:در نیم فصل سه بازیکن لیگ برتری را جذب می کنیم/در خصوص ادامه کار سرمربی در جلسه کمیته فنی تصمیم گیری می شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیرعامل باشگاه مقاومت البرز گفت: برای نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال کشور با جذب چند بازیکن تیم را تقویت می کنیم. محمد خالقی اظهار کرد: با هدف کمک به تقویت تیم در تلاشیم سه بازیکن لیگ برتری را در فرصت نقل وانتقالات نیم فصل جذب کنیم. وی افزود: متاسفانه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیرعامل باشگاه مقاومت البرز گفت: برای نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال کشور با جذب چند بازیکن تیم را تقویت می کنیم.
محمد خالقی اظهار کرد: با هدف کمک به تقویت تیم در تلاشیم سه بازیکن لیگ برتری را در فرصت نقل وانتقالات نیم فصل جذب کنیم.

وی افزود: متاسفانه علیرغم تلاش کادر فنی و بازیکنان در عین شایستگی موفق به کسب امتیازات لازم نمی شویم و نتایج اخیر تیم هم موید این موضوع است.

خالقی افزود: مقاومت در حالی در بازی های اخیر خود نتوانسته امتیازات لازم را کسب کند که در تقابل با تیم های لیگ برتر با حداقل اختلاف شکست خورده است و به زعم کادرفنی تیم های مختلف یکی از مستعد ترین تیم های حاضر در این فصل محسوب می شود.

وی با بیان اینکه تیم جوانی در اختیار داریم و باید در قبال آن کمی صبور باشیم گفت: بیشتر بازیکنان جذب شده سابقه بازی در لیگ برتر را ندارند و باید این کسب تجربه در جریان مسابقات صورت بگیرد.

مدیرعامل باشگاه مقاومت البرز با رد شایعه تغییر کادرفنی گفت: هرگونه تصمیم گیری در خصوص ادامه کار سرمربی وهمکارانش در جلسه کمیته فنی صورت خواهد گرفت و این جلسه پس از برگزاری بازی هفته جاری و اتمام نیم فصل اول برگزار می شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا پیش بینی شما از روند کسب امتیاز و جایگاه تیم در جدول محقق شده است، گفت: ما باید واقعیت های موجود را در نظر بگیریم و سپس در مورد کم و کیف عملکردها صحبت کنیم به نظرم می توانستیم بهتر از این نتیجه بگیریم با این حال باید تمام جوانب کار در جلسه کمیته فنی و با حضور کارشناسان بررسی شود.

وی در پایان بار دیگر از بی توجهی شورای شهر کرج انتقاد کرد و گفت: نمی دانم این بررسی دوستان کی به پایان می رسد و چه زمانی قرار است کمکی که وعده اش را داده اند عمل کنند. به نظرم این تعلل مدیریت شهری برای حمایت از تیم مقاومت قابل توجیه نیست و باید نمایندگان مردم در شورای شهر با جدیت بیشتری به این موضوع نگاه کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسالی چهارشنبه , ۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵

با توجه به بازیکنهای جوانی که دارید و پتانسیل این بازیکنها مربیانتون خوب بازی میگیرن ازشون و تیمتون عالی بازی میکنه ولی متاسفانه به دلیل کم تجربیگی بازیکنهاتون با حداقل تفاضل امتیاز از دست میدید .
بهترین راه اینه که چند بازیکن خوب و با تجربه خوب اضافه کنید..تا زحمات خودتون و کادر و بازیکنهاتون از دست نره چون وقعا تیم خوبی دارید این رو اکثر کسانی که فوتسال شناس باشن و بازی شما رو دیده باشند بهش اذعان دارند..

کرجی چهارشنبه , ۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲

راستی توی کمیته فنی مدیر عامل و معاونش هم میتونه عوض بشه!!!!!!ایراد از کادر مدیریتی شماست این رو تمام کرجیها میدونن اقای مدیرعامل…!!!

فوتسال پنجشنبه , ۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۰

بابا بازیکنی آوردید که اصلا معلوم نیس کجا بودن….
آخه این پسره شماره ۱۰
تا الان کجا بازی کرد؟؟؟؟
راه رفتن خودشو بلد نیس
واقعا که