کد خبر : 46005
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 مهر 1394 - 17:12
-

کریمی:فیزیک بدنی مقاومت حریف تاکتیک تیمی ما نشد

کریمی:فیزیک بدنی مقاومت حریف تاکتیک تیمی ما نشد
سرپرست تیم فوتسال ملی حفاری گفت: اگرچه تیم مقاومت از نظر فیزیک بدنی دقایقی از بازی را در دست داشت اما این قابلیت در برابر تاکتیک تیمی ما موثر نبوده و حریف ما نشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ایرج کریمی با اشاره به پیروزی تیمش برابر تیم مقاومت البرز در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر کشور اظهار کرد: تیم ما باتوجه به نتایج خوبی که در هفته های اخیر کسب کرده بود دراین بازی نیز با انگیزه کسب سه امتیاز به میدان رفت.
وی افزود: بازیکنان تیم حریف از قدرت فیزیکی خوبی برخوردار بوده و بازی پر برخوردی را شاهد بودیم اما تیم ما در نیمه دوم هوشمندانه بازی را کنترل کرد و با تغییرتاکتیک در کنار چاشنی سرعت موفق شدیم بازی را به سود خود به پایان برسانیم.
سرپرست تیم فوتسال ملی حفاری ادامه داد: باشگاه ملی حفاری دولتی بوده و تیم فوتسال این باشگاه آماده سازی خود را دیرتر از سایر تیم ها آغاز کرد و همین امر باعث شد نتوانیم ابتدای کار نتایج مطلوبی بدست آوریم.
وی تصریح کرد: در حال حاضر تیم ما به خودباوری رسیده و هرهفته به دنبال ارتقای جایگاه خود در جدول است و باتوجه به انگیزه بازیکنان می توانیم تا رتبه سوم جدول نیز صعود کنیم.
کریمی افزود: تیم ما روز دوشنبه هفته آینده میزبان تیم گیتی پسند است و امید است در آن بازی نیز با کسب حداکثر امتیاز رتبه سومی را برای خود تثبیت کنیم.
تیم فوتسال ملی حفاری در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور روز سه شنبه برابر تیم مقاومت البرز به میدان رفت و موفق شد با گل های محمد صفری و محمد شجری حریف خود را با نتیجه دو بر یک شکست داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰:۱۹

ان شاءالله مقام قهرمانی

نام ... پنجشنبه , ۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱

اقای کریمی از جونا تیمت استفاده کن