کد خبر : 46582
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مهر 1394 - 9:18
دسته‌بندی نشده
-

فلاح:نباید به خاطر کسب سه امتیاز مسابقه، ناسزا گفت

فلاح:نباید به خاطر کسب سه امتیاز مسابقه، ناسزا گفت
سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: پیروزی به هر قیمت، در شأن تیم‌ها نیست و نباید به خاطر کسب سه امتیاز مسابقه، ناسزا گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: پیروزی به هر قیمت، در شأن تیم‌ها نیست و نباید به خاطر کسب سه امتیاز مسابقه، ناسزا گفت.
رضا فلاح شامگاه دوشنبه پس از شکست تیمش مقابل کاشی نیلوی اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به شرایط این مسابقه اظهار داشت: این مسابقه با توجه به حساسیت‌های موجود در آن، از کیفیت چندانی برخوردار نبود اما با این حال من گله‌ای از بازیکنان خود ندارم زیرا از ابتدا می‌توانستم که کار کردن با جوانان تبعات بسیاری دارد.

وی با بیان اینکه بازیکنان ما در دیدار مقابل کاشی نیلو عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند، تصریح کرد: به هر حال ما در بازی‌های مختلف روی اشتباهات فردی متحمل شکست می‌شویم اما این مسئله مشکلی ندارد و ما باید کاری کنیم که بازیکنان ما در مسابقات مختلف پخته شوند و تاوان کارم را با افتخار می‌دهم.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز با بیان اینکه بازیکنان پراشتباه امروز، روزی در فوتسال حرف‌های بسیاری برای گفتن خواهند داشت، بیان داشت: باید بگویم از ناسزاهای صورت گرفته در این مسابقه بسیار متأسف هستم زیرا سه امتیاز این بازی ارزش این ناسزاها را نداشت و نمی‌دانم کاشی نیلو به چه قیمتی پیروز شد.

وی گفت: مقاومت همواره به دنبال اخلاق‌مداری در فوتسال است و هرگز نمی‌خواهیم که به هر قیمتی به دنبال پیروزی باشیم اما تلاش می‌کنیم که برای بازی آینده خود مقابل گیتی‌پسند اصفهان آماده شده و تلاش کنیم که شرایط خوبی کسب کنیم.

فلاح با بیان اینکه نیم‌فصل دوم جای اشتباه نیست، اضافه کرد: ما در نیم‌فصل دوم فرصت اشتباه نداریم و نباید اشتباهات فردی و بچه‌گانه خود را تکرار کنیم تا در آینده حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.