کد خبر : 46827
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 مهر 1394 - 10:49
دسته‌بندی نشده
-

صانعی: نمی توانم در مورد انصراف شمسایی و نظری صحبت کنم/ ناظم الشریعه تصمیم‌گیرنده نهایی است

صانعی: نمی توانم در مورد انصراف شمسایی و نظری صحبت کنم/ ناظم الشریعه تصمیم‌گیرنده نهایی است
علی صانعی به عنوان سرپرست موقت و مدیرفنی از شرایط تیم ملی می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی صانعی در خصوص اینکه آیا به عنوان سرپرست تیم ملی فوتسال انتخاب شده است، اظهار داشت: با توجه به اینکه آقای افتخاری در سفر تیم ملی به ایتالیا همراه تیم نمی‌آید از من درخواست کرد که به عنوان سرپرست موقت در این سفر کنار تیم ملی باشم.

وی در مورد آغاز تمرینات تیم ملی فوتسال برای برگزاری دو دیدار دوستانه با روسیه خاطرنشان کرد: خوشبختانه وضعیت خوبی بر اردوی تیم ملی حاکم است و بازیکنان صبح و بعدازظهر تمرین می‌کنند تا بتوانند بازی خوبی مقابل روسیه انجام دهند.

مدیرفنی تیم ملی فوتسال کشورمان درباره اینکه چرا مصطفی نظری و وحید شمسایی از حضور در اردوی تیم ملی انصراف داده‌اند، گفت: من نمی‌توانم در این مورد صحبت کنم بلکه این مسئله جز مسائلی است که باید از ناظم‌الشریعه سؤال کنید، چون او در تیم ملی تصمیم‌گیرنده نهایی است.

صانعی در خصوص اینکه خیلی‌ها اعتقاد دارند حضور او می‌تواند به ناظم‌الشریعه کمک فراوانی بکند، اظهار داشت: من تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا تجربیاتم را در اختیار تیم ملی کشورم قرار دهم. من به ناظم‌الشریعه مشاوره می‌دهم، اما همان‌طور که گفتم تصمیم نهایی را ناظم‌الشریعه در تیم ملی می‌گیرد.

منبع: تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بيچاره چهارشنبه , ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳

شما امتحانت رو پس دادی برادر من
اگه بلد بودی تیم رو اونجوری تو جام جهانی بی ابرو نمیکردی
الانم که هر دم از این باغ بری میرسد شدی یه روز تو تیم بانوان فرداش اقایان
اگه نفس تو محمد هاشم ترابیان و افتخاری از تیم ملی بریده بشه ایران درست میشه در عرصه ملی وگرنه همین اش و همین کاسه

حرف حق جمعه , ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰:۱۱

بیچاره تو برو هر ٢٠ دقیقه یک لیوان آب یخ بخور و روزى ٣ بار پماد سوختگى به محل بمال تا شاید حالت بهتر بشه ولى یادت باشه سوختگى نأشى از حسادت هیچ وقت خوب نمیشه !!! تو هم بهتر برى از برج میلاد خودت رو پرت کنى پایین!! خدا رو شکر تیم ملى دست أمثال صاتعى و هاشم زاده هست و دست مافیا و باند بازها نیافتاد وگر نه بازیکنا براى دعوت شدن به تیم ملى باید پول میدادن به مربیا!!!

ناشناس چهارشنبه , ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴

آقای بیچاره که در مورد علی صانعی نظر دادی واقعا بیچاره ای با این نظرت در مورد آقامون علی صانعی
فوتسال بانوان بدون ایشون قهرمان نمیشد که هیچ در همون دور مقدماتی هم حذف میشد!

نام ... چهارشنبه , ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۰

تیم ملی جای رفیق بازی نیست قبلا خودتو نشون دادی جاکر بله قربانگوی ترابیان در دوره قبلی بودی الان هم ناظم با افتخاری حیا کنید

بى نام جمعه , ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰:۱۹

چى شده ؟!! ناظم الشریعه اومد باند شمسایى و اطرافیان متلاشى شده اینقدر بهتون فشار اومده؟؟!! بابا وحید شمسایی ترسید بیاد تیم ملى چون چجوری میخواست جلوى روسیه و ایتالیا بازى کنه؟؟! اونا رو که نمیشه خرید!!! و نتیجه گرفت

شاگرد پنجشنبه , ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۸:۱۵

استاد صانعى عزیز و جناب هاشم زاده شما از بزرگان فوتسال این کشور هستید براى شما و کادر فنى تیم ملى ایران آرزوى سلامتى و موفقیت دارم خیلى خوشحال هستیم أفراد با سواد و با أخلاقى مانند شما در تیم ملى کشورمان فعالیت میکنند سر بلند باشید