کد خبر : 47216
تاریخ انتشار : شنبه 18 مهر 1394 - 23:35
دسته‌بندی نشده
-

این برد متعلق به بازیکنانم بود/ به دنبال ریل‌گذاری صحیح هستیم

این برد متعلق به بازیکنانم بود/ به دنبال ریل‌گذاری صحیح هستیم
سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران گفت: با توجه به زمان اندک آماده‌سازی تیم این برد صددرصد متعلق به بازیکنانم بود که با غیرت روسیه را شکست دادند.

محمد ناظم‌الشریعه پس از پیروزی برابر روسیه در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: بازی بسیار خوبی را با تیم روسیه که در رنکینگ نیز جایگاه قابل توجهی دارد انجام دادیم که تماما بازی فیزیکی و قدرتی از آب درآمد که بازیکنان ما با غیرت ایرانی توانستند برتری خود را بر حریف قدرتمند خود دیکته کنند.

وی افزود: روس‌ها در چند سال اخیر با دعوت از مربیان صاحب نام فوتسال دنیا و گرفتن راهکار، برنامه‌ریزی فوق‌العاده‌ای را آغاز کرده‌اند که اگر به همین ترتیب به پیش بروند می توانند در دنیا جایگاه بالاتری را به خود اختصاص دهند. صد البته که استعداد ایرانی در هیچ کجای جهان نیست و انشاالله ما نیز با استعدادیابی که شروع کرده‌ایم به دنبال ریل‌گذاری درست برای تامین آینده فوتسال این مملکت هستیم.

سرمربی تیم ملی ایران با تقدیر از بازیکنانش متذکر شد: امروز هر کدام از نفرات که ما با وجود تمرینات کمی که با توجه به زمان اندک با هم داشتیم به زمین آمدند با جان و دل بازی کردند و توانستند دل هواداران ایران و همچنین ارومیه‌ای های عزیز که به سالن آمدند را شاد کنند. فوتسال ایران لایق بالاترین جایگاه‌هاست و بازی با روسیه نشان داد که این توقع زیادی از تیم ما نیست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۷

تو که فنی خودت زیر صفره اینا خودشون کارو درآوردن خدایی چطوری شدی سر مربی تو این نظر سنجی پایگاه خبری برو ببین که چند در صد گفتن این کاره نیستی .

مجتبي-اصفهان یکشنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۸:۲۲

قابل توجه روابط عمومی و مسئولان تدارک : نتیجه بازی ایران روسیه بر خلاف سالهای گذشته در سایت فوتسال پلنت در قسمتی که آخرین بازیهای دوستانه یا رسمی جهان را مینویسه ذکر نشده و فقط به بازیهای جنوب شرق آسیا پرداختند.

jt یکشنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰

والا ما ریلی ندیدیم.همرو تست کن نه این که ۶نفرو