کد خبر : 47365
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 مهر 1394 - 15:55
-

افتخاری آلزایمر گرفته است/کمیته فوتسال را شبیه جزیره کردند/ای‌کاش افتخاری قبل از حرف زدن فکر می‌کرد

افتخاری آلزایمر گرفته است/کمیته فوتسال را شبیه جزیره کردند/ای‌کاش افتخاری قبل از حرف زدن فکر می‌کرد
رئیس هیئت فوتبال استان قم به این اظهار نظر افتخاری که قمی ها میزبانی خوبی از روسیه نداشتند واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کریم بهرامی پیرامون صحبت‌های سید رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال ایران در خصوص انتقاد فدراسیون فوتبال روسیه برای میزبانی سال گذشته استان قم از بازی دوستانه تیم‌های ملی فوتسال ایران و روسیه اظهار کرد: فکر می‌کنم افتخاری در مورد این مسئله دچار آلزایمر شده است چون تا جایی که اطلاع داریم و رسانه‌ها به آن اشاره داشتند، فدراسیون فوتبال روسیه بعد از آن بازی‌های دوستانه طی نامه‌ای از میزبانی استان قم تشکر کرد.

وی ادامه داد: زمانی که میزبانی بازی تیم‌های ملی امید و بزرگسالان ایران و روسیه را گرفتیم افتخاری ضربه بزرگی به ما زد. او با وجود اینکه وعده داده بود می‌تواند پخش زنده تلویزیونی بازی را بگیرد حتی این کار را نتوانست انجام دهد که ما برای این مسئله ضرر و زیان زیادی دادیم.

رئیس هیئت فوتبال استان قم با بیان اینکه بازی‌ها را با وجود مشکلات زیادی که داشتیم به خوبی برگزار کردیم، عنوان کرد: اعضای تیم‌های ملی امید و بزرگسالان روسیه بعد از دو بازی که در قم انجام دادند از میزبانی ما ابراز رضایت کردند و گفتند امیدواریم مجددا در قم بازی دوستانه داشته باشیم.

بهرامی تصریح کرد: فکر می‌کنم افتخاری در مورد انتقاد فدراسیون فوتبال روسیه از میزبانی قمی‌ها اشتباه کرده است چون پارسال روسی‌ها از ما تقدیر کردند.

وی با بیان اینکه بازی دوستانه روز گذشته تیم‌های ملی فوتسال ایران و روسیه حدود ۵۰ نفر تماشاگر داشت، گفت: افتخاری فرار رو به جلو کرد و با وجود اینکه هنوز بازی تیم‌های ایران و روسیه به اتمام نرسیده گفته است روسی‌ها از میزبانی ارومیه تشکر و از میزبانی پارسال قم انتقاد داشتند. هیچکس وسط کار تشکر نمی‌کند. روسی‌ها مثل ما نیستند که هنوز بازی‌ها به اتمام نرسیده تشکرشان را ابلاغ کنند. آنها وقتی از ایران رفتند ارزیابی خود را انجام می‌دهند و بعد از آن می‌گویند میزبانی چطور بوده است. افتخاری برای اینکه دلیلی برای حضور کم تماشاگران در بازی دیروز ایران و روسیه داشته باشد گفته است میزبانی قم خوب نبوده و به همین دلیل بازی را در ارومیه برگزار کردیم.

عضو مجمع سازمان لیگ کشور تاکید کرد: برای افتخاری متاسفم که برای توجیه کارهای غیر کارشناسانه‌ اینگونه صحبت‌ها را مطرح می‌کند. حرف‌های او یک توهین بزرگ به قم بود. شاید افتخاری قم را نمی‌شناسد و ظرفیت این استان را نمی‌داند یا گفته است حرفی می‌زنم تا از گیر خبرنگاران رهایی پیدا کنم.

بهرامی اضافه کرد: به دلیل وجود حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) در شهر مقدس قم، مردم این شهر مهمان‌نواز بوده و هستند. حضور زائران و مسافران همواره مورد استقبال مردم قم واقع شده است و همیشه سعی کردند بهترین میزبانی را داشته باشند.

وی با بیان اینکه نظر افتخاری برای خودش محترم است، گفت: ای‌کاش رئیس کمیته فوتسال کشور قبل از حرف زدن فکر می‌کرد یا می‌گفت علاقه‌مندیم منطقه‌ای دیگر در کشور میزبان بازی تیم ملی باشد نه اینکه تیر انتقادش را به طرف استان قم رها کند.

رئیس هیئت فوتبال استان قم خاطرنشان کرد: ما مشکلی با اظهارات افتخاری نداریم ولی اگر روسی‌ها از میزبانی قم انتقاد کردند نامه ارسالی آنها را برای ما ارسال کنند اما در غیر این صورت از مردم قم عذرخواهی کند.

بهرامی در مورد عملکرد افتخاری گفت: او در کمیته فوتسال جزیره‌ای تشکیل داده که قانونمند نیستند و اصلا مسائل فوتسال را رعایت نمی‌کنند.

وی ادامه داد: بنده عضو کمیته عضوگیری فدراسیون فوتبال هستم. تمام ناراحتی مسئولان کمیته این است که مسئولان فوتسال هیچ توجهی به حق عضویت تیم‌ها و بازیکنان ندارند، قوانین فدراسیون فوتبال را زیر پا می‌گذارند و هر کاری دلشان می‌خواهد انجام می‌دهند. تیم می‌فروشند و از طرف دیگر مشغول ساختمان‌سازی هستند.

رئیس هیئت فوتبال استان قم با بیان این که «مگر فوتسال جای دلالی است؟» گفت: شنیدم ۲۰۰ میلیون تومان گرفتند و چهار تیم فروختند. با این اقدامات کاری می‌کنند افراد بدون اینکه از پایه زحمت بکشند صاحب تیم در لیگ‌های کشوری شوند.

بهرامی گفت: با وجود اینکه علاقه‌مندان زیادی در تمام استان‌های کشور به فوتسال وجود دارد اما متاسفانه در کمیته این رشته ورزشی چارچوب قانونی وجود ندارد.

وی ضمن انتقاد از نحوه انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: برای جایگزین کردن خسوس در تیم ملی چه پروسه‌ای دیدند؟ اگر کمیته فنی را قبول نداشتند چرا تشکیل دادند؟ آقای افتخاری! شما یک رای دارید و به آرای کمیته فنی فوتسال احترام بگذارید و خرد جمعی را فدای خواسته‌های خود نکنیم.

منبع:فارس

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

قم مهد فوتسال ايران یکشنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۶

افتخاری همیشه همینه
مفت و مجانی بهتزین هتل ها رو در اختیارشون گذاشتیم
سالن پر از جمعیت بود
نه مثل امسال ۵۰ نفر