کد خبر : 47287
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 مهر 1394 - 10:54
-

طیبی:بازی با تیم روسیه فیزیکی و درگیرانه بود

طیبی:بازی با تیم روسیه فیزیکی و درگیرانه بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازیکن تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه بازی با تیم روسیه فیزیکی و درگیرانه بود، گفت: قطعا امروز بازی سخت‌تری با روسیه خواهیم داشت. حسین طیبی درباره پیروزی تیم ملی فوتسال ایران برابر روسیه در نخستین بازی تدارکاتی که روز شنبه انجام شد، اظهار کرد: هدف ما در این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازیکن تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه بازی با تیم روسیه فیزیکی و درگیرانه بود، گفت: قطعا امروز بازی سخت‌تری با روسیه خواهیم داشت.
حسین طیبی درباره پیروزی تیم ملی فوتسال ایران برابر روسیه در نخستین بازی تدارکاتی که روز شنبه انجام شد، اظهار کرد: هدف ما در این بازی پیروزی بود که خوشبختانه به این هدف رسیدیم. البته این بازی یک مقدار فیزیکی هم شد که کادر فنی قبل از مسابقه نسبت به این موضوع تذکر داده بود. خدا را شکر که در این بازی مصدوم ندادیم و آماده بازی امروز هستیم.

وی درباره درگیری‌اش با چند بازیکن روسیه در جریان مسابقه، تاکید کرد: من با بازیکنان روسیه دوست هستم. به هر حال دو سال در لیگ این کشور بازی کرده‌ام. آنها یکی، دو بار در جریان بازی مرا زدند که یک مقدار ناراحت شدم ولی بعد از بازی همه چیز فراموش شد و رفاقت ما سر جایش باقی است.

بازیکن تیم ملی فوتسال درباره گلزنی‌اش در این بازی هم گفت: خدا را شکر که توانستم گل اول مسابقه را به ثمر برسانم. این گل حاصل تلاش تمام بازیکنان بود و من فقط زحمت سایرین را کامل کردم.

طیبی در پاسخ به این سئوال که چند بازیکن اصلی تیم ملی روسیه با این تیم به ایران نیامده‌اند، تصریح کرد: روسیه با تیم اصلی خود آمده است. این تیم مجموعه‌ای از بهترین بازیکنان لیگ روسیه است. فقط «روبینیو» یکی از بازیکنان برزیلی الاصل روسیه به خاطر مصدومیت نتوانسته به ایران بیاید.

وی درباره بازی دوم ایران با روسیه که امروز یکشنبه برگزار خواهد شد، اظهار کرد: قطعا بازی امروز سخت‌تر است. در لیگ روسیه تیم‌ها هر هفته دو بازی پشت سر هم انجام می‌دهند و به این شرایط و بازی در دو روز عادت دارند. اینکه فکر کنیم بازیکنان این تیم امروز در بازی دوم خسته هستند و بازی دیروز روی کارشان تاثیر می‌گذارد، اشتباه است.

بازیکن پیشین تیم نوریلسکی روسیه درباره دیدار با همبازی‌هایش هم خاطرنشان کرد: مربی تیم نوریل، کمک مربی تیم ملی روسیه هم هست. همچین چند بازیکن امید روسیه هم در تیم نوریل بودند که وقتی به ایران آمدند، به آنها خوشامد گفتم و خاطرات سالهای گذشته را به هم زنده کردیم.

طیبی در پایان درباره استقبال کم تماشاگران در بازی نخست هم گفت: از همه کسانی که به سالن آمده بودند تشکر می‌کنم. خودم هم تعجب کردم که چرا تماشاگر کم بود ولی امیدواریم که امروز مردم با حضور در سالن از تیم ملی حمایت کنند.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار یکشنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱

یعنی رو دست نمیاد حسین طیبی سلطان حال حاضر فوتسال اسیا

نام ... دوشنبه , ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۸:۱۲

طیبی فالکائو