کد خبر : 47601
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مهر 1394 - 10:50
-

تکل از پشت تلویزیون روی تیم ملی فوتسال و «عوضی» شدن خبرنگاران!

تکل از پشت تلویزیون روی تیم ملی فوتسال و «عوضی» شدن خبرنگاران!
فوتسال ایران در روزی که تیم ملی مقابل تیم فوتسال روسیه به نتیجه تساوی دست یافت، یک روز جنجالی و پرحاشیه را پشت سر گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،روز یکشنبه ۱۹ مهرماه ۱۳۹۴ را باید در تاریخ فوتسال ایران ثبت کرد؛ روزی که تیم ملی فوتسال ایران با وجود عملکرد خوب برابر تیم روسیه ساعات پرحاشیه و عجیبی را تجربه کرد.

اتفاقات عجیب این روز با بی مهری صدا و سیما نسبت به فوتسال آغاز شد. در حالی که روز شنبه دیدار تیم ملی با روسیه پخش تلویزیونی داشت، این اتفاق در روز یکشنبه تکرار نشد و این مسابقه بعد از دقایقی که روی آنتن رفته بود، قطع و پخش یک سریال جایگزین آن شد. هنوز مشخص نیست که دلیل این اقدام صدا و سیما چه بوده و چرا مسابقه‌ای که روز شنبه به صورت زنده پخش شده بود، یک روز بعد با بی مهری از آنتن پایین کشیده می‌شود.

اگر از نتیجه تساوی ۲ بر ۲ بازی ایران با روسیه بگذریم، شوک دوم را سرمربی تیم ملی به فوتسال زد. محمد ناظم الشریعه بلافاصله بعد از بازی در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد که از سمت خود استعفا می‌دهد. وی بدون ذکر جزئیات دلیل استعفایش، از «حاشیه‌ها و رفتارهای مشکوکی» یاد کرد که با وجود آنها نمی‌تواند کار کند. او حتی شایعه تماس با بازیکنان تیمش را رد نکرد و فقط از خبرنگاران خواست که چنین سئوالی از وی نپرسند.

اتفاق سوم به رئیس کمیته فوتسال مربوط می‌شود. سیدرضا افتخاری که از خبرهای چند روز گذشته پیرامون برکناری‌اش عصبانی بود، نسبت به این خبرها واکنش تند و عجیبی داشت و یکی از خبرنگاران حاضر در سالن را «عوضی» خواند!

افتخاری ابتدا با بیان اینکه سر جایش قرار دارد و هیچکس نمی‌تواند او را از جایش تکان بدهد، بخش جنجالی مصاحبه‌اش را به زبان آورد: «صبح می‌زنند افتخاری رفت، شب می‌نویسند برگشت! باور کنید خانواده‌ام می‌گویند چقدر جان سختی که در فوتسال با این حرف‌ها مانده‌ای … نکته‌ای که باید بگویم این است که فوتسال ما اسیر حاشیه شده است و عده‌ای عوضی دوست ندارند آرامش در فوتسال حاکم شود.»

وضعیت کادر فنی تیم ملی حدود یک ماه است که مشخص شده است ولی معلوم نیست چرا در آستانه مسابقات جام ملتهای آسیا که آرامش اصلی‌ترین نیاز این تیم است، با دست خود مسئولان و مربیان تیم ملی باید به حاشیه برود؟ اگر این حاشیه‌سازی از بیرون و توسط افراد دیگر رقم می‌خورد، چرا مسئولان به صورت شفاف آنرا اعلام نمی‌کنند تا حداقل یکی از موانع از جلوی پای تیم ملی برداشته شود؟

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.