کد خبر : 47661
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 مهر 1394 - 15:31
دسته‌بندی نشده
-

اندر احوالات دروغ گویی های آقای رئیس!

اندر احوالات دروغ گویی های آقای رئیس!
مصاحبه های عجیب و غریب، ادعاهای ضد و نقیض، گفت و گوهای خنده دار و دروغ پشت دروغ. انگار هیچ کس از فوتسال اطلاعی ندارد و او انتظار دارد هر چه می گوید، همه باور کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محال است روزی سایت های خبری را باز کنید و با صحبت های نسنجیده افتخاری رو به رو نشوید. طوری که از خود می پرسید اگر این شخص مصاحبه نکند، گم می شود؟! در اوایل حضور آقای رئیس اکثر مصاحبه هایش با رسانه های مکتوب بود و افراد زیادی از شخصیت او مطلع نبودند. اما با پخش انواع و اقسام مصاحبه های تصویری و صوتی از صدا و سیما از وی، زمانی که در محافل ورزشی اسم او می آید، همراه با لبخند است!

مصاحبه های عجیب و غریب، ادعاهای ضد و نقیض، گفت و گوهای خنده دار و دروغ پشت دروغ. انگار هیچ کس از فوتسال اطلاعی ندارد و او انتظار دارد هر چه می گوید، همه باور کنند.

نوشتن از رئیس کمیته فوتسال و پرداختن به ضد و نقیض مصاحبه هایش تکرار مکررات است اما چند مصاحبه اخیر او که در دفاع از توهینش به خبرنگار پایگاه خبری فوتسال بوده، نیاز به پاسخ دارد.

افتخاری تماس یکی از مربیان با برخی از بازیکنان تیم ملی پیش از بازی با روسیه را شایعه خواند و اعلام کرد: متاسفانه یک عده آمده بودند تا با انتشار اخبار کذب جو تیم ملی را بهم بزنند. مثلا صبح بازی با روسیه برای اینکه ذهن بازیکنان را بهم بزنند خبری منتشر می‌کنند که افتخاری رفتنی است.

ابتدا باید بگوییم گزارش برکناری افتخاری که مورد تائید تمام کارشناسان نیز قرار گرفت، جمعه منتشر شد نه روز بازی. ضمنا این خبر چنان شور و شعفی در اردوی تیم ملی به وجود آورد که ملی پوشان با انگیزه ۱۰ برابری به مصاف روسیه رفتند و این تیم را شکست دادند. این خوشحالی به قدری بود که چند ملی پوش با انتشار خبر با مسئولان سایت تماس گرفته و با هیجان خاصی به دنبال زمان دقیق برکناری رئیس بودند.

دوما استاد فرموده اند عده ای آمده بودند تا با انتشار اخبار کذب جو تیم ملی را بهم بزنند. در ادامه هم خبر برکناری اش را به عنوان مثال مطرح کرده است و منتشر کننده این خبر و خبر تماس مشکوک با بازیکنان را پایگاه خبری دانسته است. این هم از آن ادعاهایی است که جز رسوایی چیز دیگری برای آقای رئیس باقی نمی گذارد. چرا که ناظم الشریعه بارها اعلام کرده است خبر تماس مشکوک یکی از مربیان را از خود بازیکنان شنیده است. حتی علی صانعی در مصاحبه ای بعد از استعفای ناظم الشریعه گفت: در اواخر بازی امیدهای ایران و روسیه ناظم‌الشریعه به رختکن تیم بزرگسالان رفت تا بازیکنان را آماده کند. بعد از اینکه بازی امیدها تمام شد به رختکن رفتم و برخی زمزمه‌ها را شنیدم، اما به بچه‌ها گفتم که کسی موضوع را ادامه ندهد تا بازی با روسیه تمام شود.

افتخاری همچنین در بخش دیگری از مصاحبه اش در پاسخ به این سوال که «آیا قبول دارید لفظی که به کار برده‌ درست نبوده است؟» یادآور شد: من تا به حال به هیچ خبرنگاری توهین نکرده‌ام و برای همه آنها احترام قائلم. اگر هم آن روز اینطور صحبت کردم، به خاطر خبری بود که روز مسابقه منتشر کردند که در جهت تضعیف تیم ملی بود.

در این باره هم باید بگوییم انتظار جوابی جز این از آقای با فرهنگ فوتسال نداشتیم.

اما در پایان برای ادعاهای کذب آقای رئیس تنها شعری از حافظ نقل می کنیم:

به صدق کوش که خورشید زاید از نَفَست          ****  که از دروغ سِیَه‌روی گشت صبح نخست

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵

اینکه افتخارى اینمدلى شکى توش نیست ,لى شما هم خیلى با افتخارى تو دروغ کفتن فرقى ندارین!!با هم مسابقه دارین.

ساوه چهارشنبه , ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۹

تا وقتی امثال افتخاری تو ورزش ما باشن فاتحه این ورزش را باید خوند.آقایون چجورب میخواهید تو اون دنیا جواب پس بدید؟لعنت به ورزشی که این اقایون رییسش هستند.لعنت

نام ... پنجشنبه , ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۹:۱۱

کلا سایت به ظاهر محترم شما دنبال چیه !!؟؟؟این همه حاشیه که درست میشه ازجانب شما و عوامل شماست چرا اینقدر تلاش میکنید که فوتسال لطمه بخوره ؟؟؟احیانا بخاطر این نیست که دوست دارید یه عده بیان راس کار که شما رو ساپورت میکنن این همه مطلبم براشون میزنید !!!؟؟؟؟بابا بالاخره میان عجله نکنید نکنید اون وقت میبینید چه گندی زده میشه به فوتسال .باندبازی ،فساد، باج دادن، ساپورت بیش ازپیش عوامل سایت ،و… واقعاکه اسم خودتون و چى میزارید خجالت اوره