کد خبر : 47711
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 مهر 1394 - 9:50
دسته‌بندی نشده
-

شمسایی بازیکنان ملی‌پوش خود را فراخواند

شمسایی بازیکنان ملی‌پوش خود را فراخواند
بازیکنان ملی پوش تیم فوتسال تاسیسات دریایی امروز در تمرینات این تیم حضور خواهند یافت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بعد از پایان بازی تدارکاتی تیم ملی فوتسال ایران با روسیه، کادر فنی تیم ملی به بازیکنان تیم ایران سه روز استراحت داد. اردوی تیم ملی برای بازی با ایتالیا از فردا پنجشنبه مجددا از سر گرفته می‌شود و ملی پوشان روز بیست و ششم مهر راهی ایتالیا خواهند شد تا دو بازی تدارکاتی با این تیم برگزار کنند.

با این حال ملی‌پوشان تیم تاسیسات دریایی باید امروز در تمرین این تیم حضور یابند و سپس به تیم ملی بروند. تاسیسات پنج ملی‌پوش دارد که این بازیکنان بعد از تمرین با این تیم، راهی تیم ملی خواهند شد.

در روزهای گذشته حساسیت زیادی بین تیم ملی و کمیته فوتسال با وحید شمسایی ایجاد شد. سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی که بعد از بازی با روسیه استعفا داده بود، یکی از دلایل استعفایش را رفتارها و تماس‌های مشکوک با بازیکنان تیمش عنوان کرده بود که البته بعد از این ادعایش کوتاه آمد. شمسایی هم تاکید کرده بود برای شفاف سازی باید حراست فدراسیون فوتبال وارد ماجرا شود.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

داداش چهارشنبه , ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳

پس کارها هماهنگ شد دیگه ؟!! خدا بخیر کنه ایندفعه ایتالیا !!!

محمد چهارشنبه , ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹

بازیکنان تیم فوتسال بیاد داشته باشند که برای سرافرازی ایران و پرچم مقدسش چه خونها جاری شده پس آنچه باعث شادی مردم و روح شهدا میشه انجام بده. گاهی به دوستانتان بگید وقتی که در مسابقات هستید و زمان بازیتان هست،از کسانی که از طریق تلویزیون رقابت شما را نگاه میکنند و در حال اضطراب برایتان دعا میکنند، فیلم تهیه بشه و بعدا تماشا کنید، قطعا متوجه میشید که چه مسئولیتی دارید.

رضا چهارشنبه , ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۷

تازه ترین حاشیه اقای شمسایی ، به بازیکنان تاسیسات اجازه تمرین در تیم ملی نداده

نام پنجشنبه , ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰:۲۳

پروژه جدید شمسایی برای تیم ملی در ایتالیا کلید خورد بابا دست از این کارها بردار وحید شمسایی!!!خوب تو که اینقدر تیم ملی رو دوست داری قید پول رو میزدی میامدی تیم ملی حالا میخوای تیم ملی رو بریزی بهم تا بعد از لیگ بیایی تیم ملی ؟؟!!!

حسین جمعه , ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۳:۰۲

وحید شمسایی انقدر انقدر انقدر تو فوتسال آسیا و جهان بزرگ هست که با حرف های پوچ و بی اساس هیچ وقت تضعیف نمیشه ما همیشه عادت داریم ستاره های جهانی مون رو بسوزونیم نمیدونم این چه عادت بدی که ماها داریم