کد خبر : 47878
تاریخ انتشار : شنبه 25 مهر 1394 - 12:06
دسته‌بندی نشده
-

ناظم الشریعه:مشکلات حل شده است/به فکر بازی و گرفتن نتایج خوب در ایتالیا هستیم

ناظم الشریعه:مشکلات حل شده است/به فکر بازی و گرفتن نتایج خوب در ایتالیا هستیم
سرمربی تیم ملی فوتسال می‌گوید مشکلاتی که برای تیم ملی فوتسال به وجود آمده بود، حل شده و تیم روی بازی که با ایتالیا دارد تمرکز کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم ملی فوتسال می‌گوید مشکلاتی که برای تیم ملی فوتسال به وجود آمده بود، حل شده و تیم روی بازی که با ایتالیا دارد تمرکز کرده است.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران درباره آمادگی تیم ‌ملی مقابل ایتالیا، اظها‌ر کرد: از روز پنجشنبه اردویمان را شروع کردیم و محل اقامت تیم هتل المپیک است و روز یکشنبه (فردا) به ایتالیا خواهیم رفت.

وی در مورد موضوعاتی که اخیرا درباره تیم ‌ملی فوتسال به وجود آمده بود، گفت: این مسائل حل شده است و به فکر بازی و گرفتن نتایج خوب در ایتالیا هستیم.

ناظم الشریعه در مورد وضعیت روحی بازیکنان و آمادگی آنها نیز تشریح کرد: دو بازی خوب انجام دادیم و روحیه بازی‌ها خیلی خوب است و سعی می‌کنیم در زمانی که داریم کارهای تکنیکی انجام دهیم. این یک قانون است که بعد از هر پیروزی نقاط ضعف، گم می‌شوند ولی ما سعی می‌کنم آن نقاط ضعف‌مان را پیدا و برطرف کنیم. اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم خیلی پیشرفت خواهیم کرد و امیدواریم که مقابل ایتالیا بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: بازیکنان در حال‌ حاضر بعد از بردی که داشتیم شرایط روحی خوبی دارند. علاوه بر این وضعیت جسمانی‌شان هم مطلوب است‌. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که تاکتیک مناسبی برای بازی با ایتالیا اتخاذ کنیم.

سرمربی تیم ‌ملی فوتسال تاکید کرد: سعی می‌کنیم مثل بازی‌ با روسیه، بازی خود را انجام دهیم و به دنبال تدافعی بازی کردن نیستیم و می‌خواهیم خوب بازی کنیم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸

من میترسم مشکل حل نشه
ما فوتسالیها چقدر بدبختیم با یه هتل المپیک رفتن تمام مشکلات حل شد بدبختیمون این است که خودمون رو به مبلغ پائینی میفروشیم به این دلیل هست که فوتسال روز به رو.ز داره ذلیل میشه اگه فوتسال حسین شمس و وحید شمسایی نداشت الان به نظرم حال روزمون بدتر ازاین بود یه چیزی هم با دستمون میدادیم میگفتیم بازی بکنیم باز دم این دو نفر گرم که هر جا میرن با بستن قرارداد های بالا این فوتسال زنده نگه داشتن اقای ناظم شما که خدار روشکر از نظر مالی مشکلی ندارین ولی خدایش فوتسال رو نابود نکنین با مفت کار کردن تو این فوتسال خیلی ها مشکل مالی دارن و نون خانواده هاشون رو از اینجا می برن
این کار نکنین با فوتسال مفت کار نکنین شما الان سر مربی این ورزش بیچاره هستین

iمطلع شنبه , ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱

آقای ناظم خاطرم هست که یکی از مشکلاتی که باعث استعفای شما شد نبود سرپرست برای تیم ملی و شکایت از اینکه مگر میشود وظایف سرپرست را مدیر فنی انجام دهد
خدارو شکر الان برای تیم سرپرست تعیین شده که میگید مشکلات حل شده
خدارو شکر الان دیگه وظایف سرپرست رو مدیر فنی انجام نمیده که میگید مشکلات حل شده
خدارو شکر با دو روز هتل رفتن حرمت بازیکن ملی حفظ شد که میگید مشکلات حل شده
خدارو شکر قراردادهای شما تنظیم شد که میگید مشکلات حل شده
خدارو شکر که یه دست گرمکن دادن تا شما دیگه فارغ از همه مشکلات حل شده دیگه استعفا نکنید
ای بابا اصلا یادم نبود شما هم مثل آقای افتخاری آلزایمر گرفتین یا به دروغ گویی دچار شدید