کد خبر : 47947
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 مهر 1394 - 14:28
-

تیم ملی بدون کادر پزشکی در ایتالیا!

تیم ملی بدون کادر پزشکی در ایتالیا!
فیزیوتراپیست تیم ملی که سالها به عنوان کادر پزشکی تیم ملی را همراهی می کند به دلیل بروز مشکل در صدور روادید از پرواز ایتالیا جا ماند تا ملی پوشان بدون پزشک عازم مسابقات شوند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شیرزاد، فیزیوتراپیست تیم ملی که سالها به عنوان کادر پزشکی تیم ملی را همراهی می کند به دلیل بروز مشکل در صدور روادید از پرواز ایتالیا جا ماند تا ملی پوشان بدون پزشک عازم مسابقات شوند.

شاید این یکی از عجیب ترین اتفاقات باشد که ستارگان یک کشور در حالی با رقیب دیدار کنند که شخصی به عنوان پزشک روی نیمکت حضور ندارد تا در این روزهای حساس که فرصت زیادی تا جام ملت های آسیا باقی نیست امکان مصدومیت بازیکنان در پی عدم توجه به موارد جسمی بالا برود.

در صورتی که یک مسابقه رسمی در پیش بود و بدون حضور کادر پزشکی روی نیمکت اجازه شروع بازی داده نمی شد، مسئولان تیم چه تدبیری می اندیشیدند؟
منبع:yjc

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مطلع یکشنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۸

یه ضرب المثل ایرانی هست که میگه نخوردیم نون گندم ولی دیدیم دست مردم
ویزای ایتالیا تیم از روز چهارشنبه آماده بوده همه افراد معرفی شده از طرف فدراسون به سفارت ایتالیا هم مشکلی برای ویزا نداشتن پس تنها دلیلی که باقی میمونه اینه که یه نفر خارج از کادر رو میخواستن با خودشون ببرن آخه سفر ایتالیاس دیگه

جنابي یکشنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۰

یه سوال دارم وکاش شمابتونیدجواب این سوالموبدید:این مربی بدنسازتیم ملی که توهیچ تیم باشگاهی هم فعالیت نداشته چطوری باهمه سرمربیهاوتوهمه اعزامهاهستش؟؟؟؟