کد خبر : 48403
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 مهر 1394 - 0:23
دسته‌بندی نشده
-

ناظم الشریعه: ۸۰ درصد ایتالیا، برزیلی بود!/ بازیکنانم دلاورانه جنگیدند/ برای داور متاسفم!

ناظم الشریعه: ۸۰ درصد ایتالیا، برزیلی بود!/ بازیکنانم دلاورانه جنگیدند/ برای داور متاسفم!
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران بعد از پایان دومین بازی مقابل ایتالیا در مورد این دو بازی و تغییراتی که در تیم ایجاد کرده است سخن گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی در دو بازی اش مقابل ایتالیا هر چند شکست خورد اما سربلند بیرون آمد. با نگاهی به ویدئو بازی های ایران در مقابل روسیه و ایتالیا پی به تغییر مهمی در نحوه بازی ملی پوشان می بریم. خروج از سیستم صرفا دفاعی که خسوس جا انداخته بود و بهره گرفتن از تکنیک ناب ایرانی در کنار تاکتیک های مورد نظر کادرفنی.

بعد از بازی دوم ایران و ایتالیا گفت و گویی با محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی داشتیم که متن کامل آن را در ادامه می خوانید:

** آقای ناظم الشریعه به شما و بازیکنان تیم ملی خسته نباشید می گوییم. ابتدا توضیحی در مورد بازی دوم ایران مقابل ایتالیا بفرمایید.

– ایتالیا تیمی پر مهره است و ۱۶ بازیکن را برای این بازی دعوت کرد. آن ها نسبت به روز گذشته ۴ تغییر داشتند. در مجموع ۸۰ درصد بازیکنانش برزیلی بودند. اما در طرف دیگر انگیزه تیم ما بسیار مشهود بود. بازیکنانم از ابتدا دلاورانه کار کردند. این دو بازی خیلی برای ما مهم بود. ما باید نقاط ضعفمان را پیدا می کردیم.

 

** تغییر سبک بازی تیم ملی در این دو بازی بسیار به چشم می آمد. در این مورد توضیح دهید.

-به هر حال چیزهایی است که باید تغییر دهیم. ضمن احترامی که به خسوس قائلیم باید یک تفکری جدید  در یک سری کارهایمان ایجاد کنیم. باید علاوه بر اجرای تاکتیک ها، خلاقیت هم در اجرای آن ها داشته باشیم. این خیلی مهم است. این باعث می شود احتمال اشتباهات فردی کم شود.

** نظرتان درباره حضور تماشاگران ایرانی در ورزشگاه چیست؟

-تعداد تماشاگران ایرانی نسبت به روز اول کمتر شد اما بازهم آمدند و حتی بعضی از آنها خانوادگی تشویق کردند. اینحرکت جای تقدیر دارد.

** دلیل حضور کم وفایی در دو بازی چه بود؟

-وفایی مصدوم بود و علی رغم این مصدومیت، زمان کمی هم بازی کرد. ما سعی کردیم به او فشار نیاوریم. وفایی بازیکنی است که همه می دانیم در سلامتی اش خیلی به درد ما می خورد. در کل معتقدم بزرگترین حسن کارمان این بود که از همه بازیکنان استفاده کردیم. حتی شجری هم بازی کرد. به هر حال ما وقت تمرین نداریم و باید در بازی ها ظرفیت بازیکنان را پیدا کنیم.

** سپهر محمدی و علیرضا صمیمی به صورت چرخشی درون دروازه قرار می گیرند. آیا این روند ادامه خواهد داشت؟

-ببینید ما سعی داریم هر دو گلر را در سطح آمادگی بالا نگه داریم. صمیمی و محمدی خیلی انگیزه دارند و خوب کار می کنند.

** داوری این دو بازی چطور بود؟

-در مورد داور باید بگویم متاسفم! چون واقعا شرایط خوبی لحاظ نکرد. نه دیروز نه امروز. به خصوص امروز بچه های ما را عصبی کرد و سعی داشت بازی را از کنترل ما خارج کند.

** و نکته پایانی…

-من به بازیکنان نشان دادم، باید بتوانیم مالکیت توپ را افزایش دهیم. این برگ برنده ما بود. همه دیدند و متوجه شدند. همچنین از همه شما توقع حمایت دارم. تنها نگرانی من زمان تمرین کردن است. ما باید بتوانیم ایده هایمان را با کادرفنی جا بندازیم.خود بازیکنان هم دیدند ایده های ما منطقی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

Holy iker پنجشنبه , ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲:۲۰

Good luck
Awli bod

jt جمعه , ۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰:۴۴

اره واقعا خیلی خوب بودی!!!معنی بازیه دوستانرو شما نمیدونید وگرنه به همه به یک میزان بازی میدادید.نه این که آقای حسن زاده و طیبی وچندتا بازیکن مورد علاقتونو بزارید ۴۰دقیقه بازی کنن.عروجی که عالی بود باید کم بازی کنه.متاسفم برا این تیم ملیه فوتسال.حیف وفایی…