کد خبر : 49136
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1394 - 12:40
دسته‌بندی نشده
-

به دنبال پنجمین برد پیاپی هستیم/ فردوسی را دست کم نمی‌گیریم

به دنبال پنجمین برد پیاپی هستیم/ فردوسی را دست کم نمی‌گیریم
مالک باشگاه دبیری تبریز گفت: تمام تلاشمان را برای کسب سه امتیاز می کنیم چراکه به دنبال پنجمین برد پیاپی دبیری در لیگ هستیم.

افشین دبیری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: تیم ما در چند بازی گذشته بازی‌های خوبی را از خود به نمایش گذاشته که همه آن را مرهون تلاش‌های بی‌وقفه کادر فنی و خواست بازیکنان خود می‌دانم که مجموعه دبیری را تبدیل به یکی از کم نظیرترین ترکیب‌های سالهای اخیر خود کرده است.

وی با اشاره به بازی با شهروند ساری متذکر شد: برابر تیم ریشه‌دار ساروی‌ها تیم ما موقعیت‌های زیادی را از کف داد و توپی برخلاف جریان بازی وارد گل ما شد که با خودم گفتم شاید امروز از آن روزهای بدشانسی ما در کسب نتیجه باشد.

دبیری افزود: اما تیم در ادامه دست از تلاش برنداشت و توانست بازی را برگرداند و سه امتیازی را بگیرد که در روز تساوی دو بالانشین جدول خیلی به دردمان خورد تا به صدر نزدیک و نزدیک‌تر شویم.

مالک باشگاه دبیری‌تبریز به بازی با فردوسی اشاره کرده و گفت: چهار برد پیاپی و ارزشمند را کسب کرده‌ایم و می‌رویم تا انشاالله در بازی با مشهد هم سه امتیاز را بگیریم. اما این به این معنی نیست که فردوسی را دست کم بگیریم چون آنها همیشه در مواجه با تیم‌های بالای جدول سرسختانه فوتسال بازی کرده‌اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.