کد خبر : 49913
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 آبان 1394 - 14:28
دسته‌بندی نشده
-

ناظم الشریعه: مقابل کلمبیا روز خوبمان بود/ بازیکنانم زود از کوره در می روند!

ناظم الشریعه: مقابل کلمبیا روز خوبمان بود/ بازیکنانم زود از کوره در می روند!
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه برگ برنده ایران در دیدار مقابل کلمبیا تمرکز بازیکنانش بود، گفت: ما دنبال گرفتن انتقام از کلمبیا نبودیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد ناظم الشریعه درخصوص پیروزی ۴ بر یک تیم ملی فوتسال مقابل کلمبیا اظهار داشت: بازیکنان تمام زحمت خود را کشیدند و ما مزد تمرکزمان را گرفتیم، خیلی خوب مقابل حملات کلمبیا ایستادند و در ضد حملات هم به خوبی عمل کردند، خوشحالیم که روز خوب فوتسال ایران را رقم زدیم، ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا حرفی برای گفتن داشته باشیم و به فینال مسابقات برسیم.

وی افزود: خوشبختانه در بازی با کلمبیا یکی از روزهای خوب ما بود و توانستیم با وضعیت خوبی به این مسابقه ادامه بدهیم. از بازیکنانم واقعا تشکر می‌کنم چون با تمرکز زیاد بازی کردند. برگ برنده ما در بازی با کلمبیا تمرکز لازم بازیکنانمان بود.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره اینکه ایران توانست با این برد از کلمبیا انتقام بگیرد، گفت: ما سعی کردیم دنبال انتقام نباشیم و برنامه تاکتیکی خودمان را پیش ببریم.

 

وی در مورد قضاوت داوران خاطرنشان کرد: داوری مسابقات خوب نیست اما ما باید حرفه‌ای عمل کنیم، بازیکنانمان کمی زود از کوره در می‌روند و این برای تیمی که می‌خواهد حرفی برای گفتن داشته باشد، خوب نیست، تلاش می‌کنیم در بازی‌های آینده تمرکزمان را بیشتر کنیم و این نقیصه از بین برود.

سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد عملکرد سایر تیم‌های هم‌گروه ایران، گفت: آنگولا تیم بسیار جوان و دونده‌ای است، شاید برخی تیم‌هایی که در این دوره از مسابقات حاضر شده‌اند رنکینگ خوبی نداشته باشند اما با قدرت حاضر خواهند شد و هیچ تیمی را نمی‌توانیم دست‌کم بگیریم.

ناظم‌الشریعه درخصوص شرایط آب و هوایی برزیل گفت: هوای برزیل شرجی است و شرایط آب و هوایی کار را برای ما سخت می‌کند، همچنین همه بازی‌های ما با فاصله کمتر از ۲۴ ساعت برگزار می‌شود، به هرحال امیدوارم بازیکنان بتوانند شرایط بدنی خود را حفظ کنند، ما ۱۴ بازیکن به این مسابقات آورده‌ایم که همه جور یکدیگر را می‌کشند، از باشگاه‌ها هم تشکر می‌کنم که چنین بازیکنانی را تربیت کرده‌اند.

تیم ملی فوتسال ایران در نخستین دیدار خود در مرحله گروهی مسابقات گرندپری برزیل بامداد امروز پنجشنبه موفق شد برابر تیم کلمبیا با نتیجه ۴ بر یک به برتری برسد. ایران در دومین دیدار خود ساعت ۱:۳۰ بامداد فردا جمعه (به وقت تهران) به مصاف آنگولا خواهد رفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

قم مهد فوتسال جمعه , ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۳:۴۸

آقای ناظم مطمئنیم تیم ملی با شما نتیجه میگیره،چون دیگه مهده کودک نیست که امساله شجری برن تیم ملی بازی کنن آبروی ایرانو ببرن، فقط خواهشا وفاییو برگردون تیم ملی