کد خبر : 51445
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 آبان 1394 - 13:10
دسته‌بندی نشده
-

شمسایی: دعوتم به تیم منتخب جهان محرمانه بود/ برای حضور باید با مسئولان هماهنگ کنم

شمسایی: دعوتم به تیم منتخب جهان محرمانه بود/ برای حضور باید با مسئولان هماهنگ کنم
آقای گل فوتسال جهان گفت: دعوتنامه حضورم در تیم منتخب جهان برای چند ماه پیش است و برای حضور در این تیم باید با مسئولان هماهنگ کنم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در خصوص دعوت به تیم منتخب جهان اظهار داشت: این یک نامه محرمانه بود که به من زده شده بود و قرار بود آن را جایی بازگو نکنم. نامه حدود ۴-۵ ماه پیش به من ارسال شد و در این مدت دو سه باری هم مجدداً فرستادند اما من نمی‌خواستم آن را جایی بازگو کنم حالا هم نمی‌دانم از کجا درز پیدا کرده است.

وی ادامه داد: ریز جزییات این مراسم اعلام شده و گفته شده که کارگاه آموزشی هم خواهند داشت. مارکوس سراتو این نامه را به فوتبالیست‌ها و فوتسالیست‌ها ارسال کرده است.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال در مورد اینکه آیا قصد حضور در این مراسم را دارد گفت: با توجه به اینکه این مراسم در جولای سال ۲۰۱۶ برگزار می‌شود من عجله‌ای برای تصمیم گیری نداشتم هرچند که به علت اینکه حضور در این مراسم که خارج از کشور است باید با هماهنگی وزارت ورزش، شورای تامین و فدراسیون فوتبال باشد قصد داشتند که پس از مشورت با این افراد تصمیم خود را بگیرم.

شمسایی تاکید کرد: من دوست دارم که در این مسابقات شرکت کنم چرا که بزرگان فوتبال و فوتسال حضور دارند اما باید پس از مشورت با دیگران تصمیم خود را بگیرم.

وی افزود: من دو بار به تیم منتخب جهان دعوت شدم یک بار با مصطفی نظری و محمد طاهری بود که به همراه ترابیان که سرپرست تیم بود دعوت شدم و بار دیگر هم در مسابقات کشور لیبی این اتفاق افتاد. اما این رقابت‌ها متفاوت است و حالا باید تصمیم خود را در این باره بگیرم.

منبع:فارس

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.