کد خبر : 51429
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 آبان 1394 - 9:20
-

نعمتی: به لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی قرار داریم

نعمتی: به لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی قرار داریم
سرمربی تیم فوتسال اقتدارنوین فردوسی مشهد گفت: از روحیه خوبی برای دیدار مقابل مقاومت البرز برخوردار هستیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران به نقل از روابط عمومی باشگاه اقتدار نوین فردوسی مشهد، مصطفی نعمتی در آستانه بازی تیمش برابر مقاومت البرز اظهار داشت: خوشبختانه با تمریناتی که در طول هفته جاری برگزار کردیم وضعیت بسیار خوبی داریم و در حال حاضر هم بازیکنانم با روحیه‌ای خوب آماده حضور در این مسابقه هستند.

وی تصریح کرد: مقاومت تیمی است که از بازیکنان خوبی در ترکیب خود بهره می‌برد و با داشتن بازیکن ملی‌پوش توانسته نتایج قابل قبولی کسب کند و با پیروزی در هفته گذشته برابر شهروند ساری باانگیزه به مشهد می‌آید.

سرمربی تیم فوتسال اقتدارنوین فردوسی مشهد ادامه داد: خدارا شکر بازیکنان ما به لحاظ روحی و روانی در وضعیت ایده‌آلی قرار گرفتند و تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا سه امتیاز این دیدار خانگی را در مشهد حفظ کنیم.

نعمتی با بیان اینکه برای این دیدار هیچ مصدوم و یا محرومی نداریم نیز عنوان کرد: امیدوارم هواداران اقتدارنوین فردوسی همچون گذشته ما را تنها نگذارند و با حمایت آن‌ها بتوانیم دوباره شرایط خوب دور رفت را تکرار کنیم.

گفتنی است تیم فوتسال اقتدارنوین فردوسی مشهد از ساعت ۱۶ روز پنجشنبه ۲۸ آبان ماه در سالن کارگران قاسم آباد مشهد میزبان مقاومت البرز است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.