کد خبر : 50590
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 آبان 1394 - 9:43
-

دوئل جذاب شمسایی و خوراکچی در پایتخت/ طلسم فردوسی در عدد ۱۶ شکسته می شود؟/ نبرد قعرنشین مقابل تیم مدعی گیتی پسند در قلعه عقاب زخمی

دوئل جذاب شمسایی و خوراکچی در پایتخت/ طلسم فردوسی در عدد ۱۶ شکسته می شود؟/ نبرد قعرنشین مقابل تیم مدعی گیتی پسند در قلعه عقاب زخمی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در حالی امروز برگزار خواهد شد که با انصراف کاشی نیلو اصفهان، شاهد برگزاری شش دیدار خواهیم بود و تیم آذرخش بندرعباس استراحت خواهد داشت. مهمترین بازی هفته در تهران و بین تیم های میثاق و تاسیسات دریایی برگزار خواهد شد. این بازی دوئل

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در حالی امروز برگزار خواهد شد که با انصراف کاشی نیلو اصفهان، شاهد برگزاری شش دیدار خواهیم بود و تیم آذرخش بندرعباس استراحت خواهد داشت. مهمترین بازی هفته در تهران و بین تیم های میثاق و تاسیسات دریایی برگزار خواهد شد. این بازی دوئل محمود خوراکچی و وحید شمسایی خواهد بود و باید دید تفکرات کدامیک بر دیگری پیروز خواهد شد. دیگر دیدار مهم هفته نیز در تبریز و بین تیم های دوم و پنجم جدولی مس سونگون و حفاری اهواز برگزار می شود و شاگردان افضل اگر می خواهند از کورس قهرمانی عقب نیفتند چاره ای جز برتری ندارند. بازی تیم های منصوری قرچک و دبیری تبریز و همچنین شهروند ساری و گیتی پسند از دیدارهای مهم دیگر این هفته خواهد بود. با نزدیک شدن به پایان فصل، بازی ها حساس تر شده و پیش بینی می شود شاهد جدال های نزدیک تری باشیم.

نتایج زنده بازی ها را در صفحه نتیجه زنده(اینجا) دنبال کنید.

*اعداد داخل پرانتز رتبه تیم ها در جدول است.

میثاق(۷)-تاسیسات(۱)؛ دوئل جذاب خوراکچی و شمسایی در پایتخت

بازی حساس تیم های تهرانی میثاق و تاسیسات در شرایطی برگزار می شود که صدرنشین به دنبال تثبیت جایگاه خود خواهد بود و میثاق برای رسیدن به رتبه های بالاتر تلاش می کند. تقابل خوراکچی و شمسایی نیز از جذابیت های این دیدار به حساب می آید خصوصا که در نیم فصل نخست، تاسیسات مقابل تیم تحت هدایت خوراکچی شکست خورده بود و مطمئنا برای جبران آن شکست سنگین مقابل تیم جدید خوراکچی به میدان خواهد رفت. باید منتظر ماند و دید که چه نتیجه ای در این بازی رقم خواهد خورد. حمید احمدی از تاسیسات به دلیل محرومیت سرشناس ترین غائب این دیدار بشمار می رود.

مس سونگون(۲)-حفاری(۵)؛ کار دشوار سونگونی ها مقابل تیم سخت کوش حفاری

شاگردان افضل در شرایطی پذیرای خوزستانی ها خواهند بود که هفته گذشته شکست سنگینی را در داربی تبریز متحمل شدند و اگر در این هفته نیز پیروز نشوند، از کورس قهرمانی عقب می مانند. هرچند حریف تیمی بسیار منسجم وخطرناک است و به راحتی شکست نمی خورد. پیش بینی می شود جدال فوق از بازی های نزدیک این هفته باشد.

منصوری(۸)-دبیری(۳)؛ منصوری نوار پیروزی های دبیری را پاره می کند؟

کسب ۱۸ امتیاز از شش بازی متوالی باعث شد شاگردان جواد اصغری مقدم به رده سوم جدول صعود کرده و خود را در جمع مدعیان قرار دهند. دبیری اگر بتواند در این دیدار هم پیروز میدان شود، نشان خواهد داد عزم خود را برای قهرمانی جزم کرده است اما آنها خوب می دانند بازی در قرچک بسیار دشوار است خصوصا که منصوری در خانه از حضور انبوه طرفدارانش بهره می برد. این دیدار نیز از بازی های جذاب این هفته خواهد بود. فرهاد فخیم از دبیری و مجید لطیفی از منصوری به دلیل محرومیت در این دیدار حضور نخواهند داشت.

شهروند(۱۳)-گیتی پسند(۴)؛ نبرد قعرنشین مقابل گیتی پسند مدعی در قلعه عقاب زخمی

شاگردان رضا لک درحالی به ساری سفر کرده اند که از تمام توان خود بهره برده و بدون هیچ محروم و مصدومی به کسب ۳ امتیاز می اندیشند. درست است که گیتی پسند در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفته و حریف آنها در انتهای جدول دست و پا می زند اما به هیچ عنوان دیدار ساده ای برای گیتی پسند نخواهد بود. ساروی ها که با ابطحی قطع همکاری کرده اند، در این دیدار بدون سرمربی خواهند بود و باید دید چه نتیجه ای رقم خواهد خورد هرچند مهدی نعمتی مربی خوشنام ساروی به احتمال فراوان از هفته آینده هدایت این تیم را به عهده خواهد گرفت. حمیدرضا ره انجام به دلیل محرومیت از غایبین شهروند خواهند بود.

یاسین پیشرو(۶)-فرش آرا(۱۱)؛ قمی ها در اندیشه کسب ۳ امتیاز در دیدار خانگی

این دو تیم در شرایطی مقابل هم صف آرایی می کنند که هیچکدام خواسته هواداران خود را برآورده نکرده اند. یاسین پیشرو نسبتا در خانه خوب نتیجه می گیرد و در مقابل فرش آرا در خارج از خانه نسبتا نتایج ضعیفی کسب نموده است. روند سینوسی نتایج این دو تیم سبب شده تا هردو تیم به کسب امتیاز از این مسابقه فکر کنند هرچند بر روی کاغذ شانس میزبان برای برتری بیشتر است. قاسمی و اطمینان از یاسین پیشرو و اسعدی از فرش آرا محرومین این مسابقه می باشند.

فردوسی(۱۲)-مقاومت(۹)؛ طلسم فردوسی در عدد ۱۶ شکسته می شود؟

فردوسی که لیگ را خوب آغاز کرده بود و حتی در مقاطعی از فصل، در رده چهارم جدول قرار داشتند با شش شکست متوالی به رده دوازدهم نذول پیدا کردند و به نوعی در عدد ۱۶ طلسم شده اند. شاگردان نعمتی خوب می دانند اگر می خواهند خود را از جمع فانوس به دستان جدا کنند، چاره ای جز کسب ۳ امتیاز ندارند. در طرف مقابل تیم مقاومت البرز قرار دارد که با وجود جوان بودن تیم، نتایج قابل قبولی کسب کرده اند و اگر در برخی دیدارها باتجربه تر عمل می کردند چه بسا شرایط بهتری در جدول رده بندی داشتند. این مسابقه نیز از بازی های حساس این هفته می باشد..

برنامه و اسامی داوران هفته هفدهم لیگ برتر:

پنجشنبه ۲۸ آبانماه ساعت ۱۶

مس سونگون ورزقان – شرکت ملی حفاری ایران (سالن شهید پورشریفی)
محمد غفارنژاد- ابراهیم محرابی افشار- زیاد فروتن- یوسف افضلی ناظر داوری: منوچهر نظری

______________________
شهید منصوری قرچک – دبیری تبریز (سالن هفتم تیر)
محمود نصیرلو- محمدرضا ذاکری- محمدعلی ترحمی- مرتضی شعبانی ناظر داوری: عباس دهقانپور

______________________
شهروند ساری – گیتی پسند اصفهان (سیدرسول حسینی)
سعید عباسی- حمیدرضا طیب طاهری- حسین توانا- علی زنگنه ناظر داوری: عباس رنجی

______________________
یاسین پیشروی قم – فرش آرا مشهد (سالن شهید حیدریان)
جم تاج مهجور- رضا ترابی- رضا رحیمی- علی حاتمی ناظر داوری: احمدرضا جباری

______________________
میثاق تهران – تاسیسات دریایی ایران (سالن شهرداری منطقه ۱۱)
پژمان رضایی- علی مرادیان- فرزین صالح- مجید اکبری ناظر داوری: سیدعباس بهروش

______________________
فردوسی مشهد – مقاومت البرز (سالن کارگران ۲)
علیرضا یگانه- امیربهنام نقوی- ایمان باستان- میلاد حمزه ناظر داوری: جواد فهیمی راد

این هفته تیم آذرخش بندرعباس استراحت خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.