افضل:از موقعیت های خود نتوانستیم استفاده کنیم/بدون توجه به نتایج سایر تیم ها به کارمان ادامه می دهیم

علیرضا افضل سرمربی مس سونگون تبریز در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، در مورد بازی تیمش برابر حفاری گفت: بازی خوبی بود که هر دو تیم فوتسال خوبی ارایه کردند.تیم ما از لحاظ روحی و روانی بخاطر باخت هفته گذشته مشکل داشت که همین اجازه نداد تیم ما عملکرد خوبی داشته باشد.امرز ماموقعیت های زیادی روی دروازه حفاری خلق کردیم ولی متاسفانه نتوانستیم استفاده کنیم که همین باعث شد تیم حفاری در لحظات آخر ما را زیر فشار بگذارد که خوشبختانه توانستیم نتیجه را حفظ کنیم و ۳ امتیاز شیرین را در خانه حفظ کنیم.
وی در مورد باخت تاسیسات دریایی گفت: ما با نتیجه سایر تیم ها کار نداریم.اگر مس می خواهد قهرمان شود باید امتیازات کامل بازی های آینده را کسب کند بخاطر همین بدون توجه به سایر تیم ها ما کار خودمان را انجام می دهیم تا انشالله در پایان فصل بتوانیم رتبه ای در شان باشگاه مس کسب کنیم.
افضل در مورد داوری گفت: داوری مشکل خاصی نداشت که در نتیجه بازی تاثیر گذار باشد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰