کد خبر : 51950
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 - 12:16
دسته‌بندی نشده
-

نریمان‌پور: با ۷باخت پیاپی جای حمایتی از تیم باقی نمی‌ماند/ مگر تا چهارم جدول بالا نیامدیم؟!

نریمان‌پور: با ۷باخت پیاپی جای حمایتی از تیم باقی نمی‌ماند/ مگر تا چهارم جدول بالا نیامدیم؟!
سرپرست فردوسی مشهد گفت: با بررسی روند نتیجه‌گیری تیم در هفت بازی اخیر و شکست‌های پیاپی جای حمایتی باقی نمی‌ماند.

مجتبی نریمان‌پور در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: هیات‌مدیره باشگاه پس از هفتمین شکست پیاپی تشکیل جلسه فوری داد و اعلام کرد دیگر هیچ حمایت مالی از تیم نخواهد کرد چراکه با این روند نتیجه‌گیری هیچ توجیهی برای این کار ندارد.

وی افزود: این در شرایطی است که ما بین ۵۰ تا ۶۰درصد قراردادهای بازیکنانمان را پرداخت کرده‌ایم و هستند نفراتی که حتی کامل قراردادشان را دریافت کرده‌اند. بنابراین مانده‌ایم گره کار کجاست.

سرپرست فردوسی با تاکید بر اینکه بهترین امکانات، تغذیه، مکمل‌ها و حتی هتلینگ را در اختیار بازیکنان گذاشته‌ایم، گفت: مگر با همین بازیکنان و کادر تا چهارم جدول بالا نیامده بودیم؟! مگر به جز طیبی که مصدوم شد و نصیری‌نیا که به خاطر مشکلاتش به قرچک رفت، چه کسی از جمع آن تیم موفق جدا شده؟! دیگر نمی‌دانیم باید چه اقدامی انجام دهیم که همان‌هایی که تیم را چهارم کردند به خودشان بیایند.

سرپرست فردوسی تاکید کرد: آقای نعمتی این روزها آچمز شده چون ابتدای نیم‌فصل دکتر طوسی را به تیم اضافه کرد تا تغدیه تیم و روحی و روانی را کنترل کند، در کنار استاد شفیعی از یک مربی بدنساز دیگر مشورت گرفت تا مشکل بدنی وجود نداشته باشد و تمرینات شرایط بهتری پیدا کند اما هر چه جلوتر می‌رویم نتیجه عکس‌تری می‌گیریم.

نریمان‌پور برخی شایعات پیرامون بازیکنانش را بی‌اساس خواند و گفت: این که همه آقای نعمتی را دوست دارند و برای او می‌جنگند همیشه در تیم ما یک اصل نانوشته بوده و بنابراین توجهی به شایعات نداریم و تنها به دنبال چاره‌ای هستیم که در این میان حرمتی که برای مجموعه بازیکنان قائلیم از بین نرود. دلیلی ندارد که هر بازی بدتر از بازی قبل ظاهر شویم. این در شان فردوسی نیست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.