کد خبر : 52155
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 آذر 1394 - 14:54
دسته‌بندی نشده
-

داورزنی: قرار به تغییر مربی باشد،استقبال می کنم/هیچ بازیکنی را جریمه نکردیم

داورزنی: قرار به تغییر مربی باشد،استقبال می کنم/هیچ بازیکنی را جریمه نکردیم
رضا داورزنی در خصوص علت اصلی شکست شهید منصوری در بازی با دبیری تبریز گفت:گل نزدن و از دست دادن موقعیتها در اوایل بازی دلیل اصلی باخت بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی منصوری گفت: اگر ما قدر همان چند موقعیت اول بازی را می دانستیم، به کل جریان بازی تغییر می کرد، با گل نکردن آن موقعیت ها گل هم دریافت کردیم و تاکتیکی که آنها برای بازی در زمین خودشان در نظر گرفته بودند، دفاع سخت و محمکی هم بود، ما حملات زیادی داشتیم اما آنها ضد حمله های قوی تری زدند.

وی افزود: در حال حاظر به هیچ عنوان دنبال حاشیه نیستیم و فقط در تلاش برای برگرداندن تیم به شرایط مطلوب خود هستیم.اگر دنبال مقصر باشیم باید آخر فصل آن را پیگیر شویم و الان زمان اینکار نیست!

داورزنی در خصوص جلسه ای که بعد از بازی در رختکن شکل گرفته بوده ، هم گفت:فقط بچه ها را به آرامش دعوت کردیم، چند مشکل کوچک بود که قرار شد حلشود و بچه ها را برای بازی بعدی آماده کردیم. هیچ بازیکنی را هم جریمه نکردیم و قرار نیست جریمه کنیم.

وی با رد دادن اولتیماتوم به وی در پایان گفت: قطعا هر موقع که قرار به تغییر مربی باشد من با کمال میل استقبال میکنم، من همیشه گفته ام اگر مدیریت تصمیم به تغییر مربی دارد من از این موضوع استقبال میکنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسال قرجك یکشنبه , ۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵

شما و اقای حمید نصیری برید منصوری درست میشه نمیخواد استقبال کنی برو بشین خونت