کد خبر : 52295
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 آذر 1394 - 14:54
دسته‌بندی نشده
-

ایران در آستانه عقد قرارداد با جوما؛افتخاری سه ماه زودتر پیراهن آل آشپورت را خرید!

ایران در آستانه عقد قرارداد با جوما؛افتخاری سه ماه زودتر پیراهن آل آشپورت را خرید!
در حالی که تیم ملی ایران قراردادش با آل اشپورت را پایان می دهد رئیس کمیته فوتسال در دوبی سه ماه زودتر پیراهن های این شرکت برای تیم ملی فوتسال خرید!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال جوما را به عنوان اسپانسر پیراهن تیم ملی انتخاب خواهد کرد. جلسه ای که امروز صبح در فدراسیون فوتبال برگزار شده بود ظاهرا به انتخاب برند جوما به عنوان اسپانسر پیراهن تیم ملی منجر شده .خبرگزاری های رسمی از این جلسه گزارش می دهند که رییس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال مامور به امضای قرار داد با جوما شده است. برندی که گفته می شود شرایط بهتری دارد و ترابیان هم این خبر را تائید کرده است.

اما موضوع وقتی جالب تر می شود که رئیس کمیته فوتسال با سفر به دوبی دنبال خرید لباس با مارک آل اشپورت برای تیم ملی فوتسال ایران بود.این اتفاق در حالی رخ داده است که قرارداد این شرکت از مرداد ماه با ایران به اتمام رسیده و فدراسیون فوتبال تمایلی برای تمدید آن نشان نداده است و باید منتظر ماند و دید هزینه های میلیونی که از روی بی تدبیری آقای رئیس روی دست فدراسیونی که از بیت المال هزینه می کند گذاشته است چه پیامد هایی خواهد داشت البته اگر او واقعا همانوطر که خودش مدعی شده برای خرید لباس به دوبی رفته باشد نه کار دیگری.

البته آقای رئیس علاقه زیادی به سفر به دوبی دارد و این چندمین بار است که با دلایل مختلف راهی امارات می شود. حتی در کوران مسابقات وی به صورت غیرمنتظره غیبش زد و جواب هیچ کس را نداد که بعدا مشخص شد وی در سواحل این کشور عربی حاشیه خلیج فارس به سر می برد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.