کد خبر : 52774
تاریخ انتشار : شنبه 7 آذر 1394 - 9:48
-

ابراز رضایت نعمتی از امکانات شهروند/ برگزاری جلسات متعدد برای خروج از بحران

ابراز رضایت نعمتی از امکانات شهروند/ برگزاری جلسات متعدد برای خروج از بحران

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شهروند ساری نماینده پرطرفدار شمال ایران در این فصل با اینکه از امکانات خوب و مناسبی بهره می برد و از نظر مالی نیز در وضعیت مطلوبی قرار دارد، در بحث نتیجه گیری بسیار ضعیف عمل کرده است. کسب تنها یک امتیاز از ۸ مسابقه، تیم شهروند را در مکان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شهروند ساری نماینده پرطرفدار شمال ایران در این فصل با اینکه از امکانات خوب و مناسبی بهره می برد و از نظر مالی نیز در وضعیت مطلوبی قرار دارد، در بحث نتیجه گیری بسیار ضعیف عمل کرده است. کسب تنها یک امتیاز از ۸ مسابقه، تیم شهروند را در مکان سیزدهم جدول رده بندی قرار داده است.

این تیم که در آخرین دیدارش مقابل آذرخش بندرعباس شکست خورد، در وضعیت نامناسبی قرار گرفته است و مسئولان باشگاه برای رهایی این تیم از بحران، جلسات متعددی را برگزار کرده اند. در این جلسات پیرامون مشکلات تیم بحث و تبادل نظر شد تا هرچه سریعتر تدابیر لازم اتخاذ گردد و روند نتیجه گیری ساروی ها تغییر کند تا با جمع آوری امتیازات لازم، سند بقای خود در لیگ برتر را تثبیت کنند.

مهدی نعمتی سرمربی شهروند ساری با ابراز رضایت از امکانات باشگاه افزود: امکانات تیم قابل قیاس با گذشته نیست و از نظر سفر و تغذیه در وضعیت بسیار بهتری در مقایسه با چند سال گذشته قرار داریم. تیم از مشکلات بدنی و نا امیدی رنج می برد و امیدوارم با تلاش بازیکنان و حمایت همه صاحب نظران، بتوانیم تیم را از وضعیت کنونی نجات دهیم.

تمرینات شهروند ساری پس از شکست مقابل آذرخش بندرعباس، از روز شنبه هفتم آذرماه از سر گرفته می شود.

شایان به ذکر است تیم شهروند ساری در هفته نوزدهم لیگ برتر استراحت دارد و روز جمعه سیزدهم آذرماه در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر کشور در دیداری حساس میزبان فردوسی مشهد خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی شنبه , ۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۹

این امکانات هر چی رو داره مدیون ابطحی که سازماندهی کرده